Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «سوم آذر شهر» به کارگردانی کامبیز صفاری و تهیه کنندگی محسن امیریوسفی در جشنواره بین المللی فیلم جاده ابریشم دوبلین پذیرفته شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلمنامه این فیلم بر اساس یک اتفاق واقعی و با طرح کامبیز صفاری و با همکاری ایثار ابومحبوب به نگارش در آمده و در آن به مشکلات احتمالی پیش روی مهاجرانی اشاره می شود که بعد از گذشت سالها به کشور خود برمی‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاه فیلم بیشتر متوجه طبقه ای از جامعه ایران امروزی است که کمتر به آن توجه شده، افرادی که سعی می‌کنند خلاف جریان حاکم بر قصه، به جای روی آوردن به خشونت و زد و خورد ، با گفت و گو و تعامل مشکل خود را حل کند اما....

طبق اعلام سایت جشنواره فیلم جاده ابریشم دوبلین SRIFF شنبه 25 ژانویه 2020 این فیلم به نمایش در می آید . در مورد خلاصه داستان این فیلم در سایت جشنواره آمده است: روژا، یک زن مهاجر، که همسر خود را در آلمان از دست داده است ، برای مدیریت میراث خود به کشور خود (ایران) باز می گردد، درک اینکه شوهر او فرزند دیگری از همسر سابقش داشته اوضاع او را پیچیده تر می کند.

آروشا بیگی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، خسرو پسیانی، صدف عسگری، احسان امانی، رویا جاویدنیا از جمله بازیگران درام اجتماعی «سوم آذرشهر» هستند. از جمله سرمایه گذاران این فیلم می‌توان به امیرحسین نفر (مؤسسه فرهنگی هنری دی) اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم سینمایی جاده ابریشم سوم آذرشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در این استان خبر داد.

مهدی شکاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از آنجا که نوغانداری بیشتر به‌عنوان یک شغل خانگی محسوب می‌شود، در سال‌های گذشته، تعدادی از تلمبارها با تسهیلات ارائه‌شده به‌روزرسانی شدند.

وی اظهار کرد: تا قبل از سال ۱۳۹۷ نیز ۳۳۰ تلمبار به مساحت ۱۳ هزار و ۸۶۰ مترمربع در استان بهسازی شدند که اعتبار هزینه‌شده برای آن‌ها ۳۵ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال بوده است.

وی بیان کرد: خراسان شمالی رتبه اول در کیفیت تولید و رتبه سوم از لحاظ کمیت در تولید پیله ابریشم در کشور را دارد.

وی گفت: یکی از مشکلات اساسی در حوزه نوغانداری، نبود سردخانه برای نگهداری تخم‌های نوغان بود که این زیرساخت ایجاد و امسال بهره‌برداری شد.

شکاری اظهار کرد: این استان در ارتباط با زنجیره نوغانداری با مشکلات دیگری مانند نبود صنایع نخ‌ریسی و ابریشم‌کشی صنعتی مواجه است. این کار اکنون به‌شکل نیمه‌صنعتی و سنتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۸۱۲ نفر از جامعه روستایی این خطه به فعالیت نوغانداری مشغولند، افزود: بیشترین فعالیت حرفه نوغانداری به ترتیب در شهرستان‌های راز جرگلان، مانه و سمقان و بجنورد است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به آغاز توزیع تخم نوغان میان نوغانداران استان، گفت: ۸۰۰۰ جعبه تخم نوغان میان نوغانداران این استان توزیع می‌شود. در سال گذشته ۷۳۳۲ جعبه تخم نوغان میان متقاضیان توزیع شد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۳۰۰ تن پیله ابریشم در این استان تولید شود. میزان پیله ابریشم توزیع‌شده در سال گذشته ۲۸۷ تن بوده است.

شکاری با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی پیله ابریشم مشخص شده است، گفت: یک شرکت برای خرید توافقی محصول تولیدی اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • کنترل استرس و روش‌های خاص طب سنتی برای آن
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • سایت غرفه رسمی ایران در ونیز راه‌اندازی شد/عبدالحسینی: دوسالانه هنر ونیز، المپیک هنر‌های تجسمی جهان است
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی