Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون بورد تخصصی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی فردا شنبه 28 دی ماه به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود . گفتنی است کلید اولیه سوالات پس از اتمام آزمون در همان روز بر روی سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش قرار خواهد گرفت. زمان دریافت اعتراض به سوالات از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

azmoon.net از ساعت 14 لغایت 24 بیست و هشتم دی ماه خواهد بود.

اعتراضات داوطلبان باید مستند به رفرنس‌های مربوطه باشد، به اعتراضات غیر مستند یا بعد از تاریخ یاد شده یا اعتراضاتی که به صورت اینترنتی ارسال نشده باشد اکیداً رسیدگی نخواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون بورد تخصصی گروه دامپزشکی روز برگزاری آزمون در حوزه امتحانی توزیع می‌شود. محل برگزاری آزمون تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، بالاتر از میدان پونک، بلوار امام حسن(ع)، مجتمع دانشگاهی آیت‌الله هاشمی (نیایش)، ساختمان شماره یک، طبقه اول بوده و شروع آزمون ساعت ۸:۳۰ صبح است.

ورود به حوزه امتحانی پس از ساعت مذکور ممنوع بوده، همچنین روز آزمون همراه داشتن کارت ملی جهت ورود به جلسه آزمون الزامی است.

شایان ذکر است اعلام نتایج تا روز دوشنبه از طریق سامانه www.azmoon.net انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

358 / 31 بورد تخصصی گروه دامپزشکی آزمون بورد دامپزشکی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری از فردا

آغاز آزمون سراسری از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی در حوزه‌های امتحانی آغاز می‌شود.

نماینده سازمان سنجش در مازندران گفت: ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب مازندرانی در نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها شرکت می‌کنند.

عباس نژاد افزود: نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در ۱۷ شهرستان و ۱۹ حوزه امتخانی در استان برگزار می‌شود.


وی خاطر نشان کرد: در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی که صبح فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود ۵ هزار و ۲۸۸ داوطلب مازندرانی شرکت دارند در ازمون گروه علوم انسانی هم که صبح فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار می‌شود ۱۰ هزار و ۷۵۳ داوطلب مازندرانی شرکت می‌کنند.

نماینده سازمان سنجش در مازندران تصریح کرد: آزمون گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی عصر فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در گروه هنر یک هزار و ۷۱۰ داوطلب و در گروه زبان‌های خارجی ۳ هزار و ۳۲۷ داوطلب از مازندران حضور خواهند داشت.

عباس نژاد خاطر نشان کرد: در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی که صبح جمعه ۷ اردیبهشت در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد ۱۷ هزار و ۴۳۲ داطلب مازندرانی در جلسه آزمون حاضر خواهند شد.

وی افزود: ۶۰ درصد داوطلبان مازندرانی در مرحله اول آزمون سراسری زن و ۴۰ درصد مرد هستند.

به گفته وی کارت شرکت در نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا
  • آغاز آزمون سراسری از فردا
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب آزمون سراسری از فردا در مازندران
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • محل‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در مازندران