Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس مترو از دستگیری ۲ جیب بر حرفه‌ای با ۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان در ایستگاه‌های مترو و بی آرتی، موبایل و اموال با ارزش مسافران را سرقت می‌کردند. تاریخ انتشار: 10:41 - 27 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۵۵۷

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ "سعید عطاالهی" گفت: عصر روز بیست و چهارم دی ماه ماموران پلیس مترو هنگام گشت زنی در سکوی متروی ایستگاه امام خمینی (ره) به رفتار ۲ مسافر مشکوک می‌شوند و هر دو مسافر را تحت مراقبت قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان داشت: مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز و ماموران مشاهده می‌کنند که یکی از این ۲ مسافر همراه با سایر مسافران مترو داخل واگن قطار شده و چند ثانیه قبل از بسته شدن در قطار از داخل واگن خارج و گوشی همراهی را به همدستش تحویل و هر دو از یکدیگر فاصله گرفتند.

رئیس پلیس مترو با اشاره به اینکه پرونده‌های مختلفی در خصوص سرقت از مسافران مترو به همین شیوه اتفاق افتاده بود، گفت: بلافاصله برای دستگیری این متهمان اقدام و ماموران موفق شدند هر ۲ متهم را در یک عملیات دستگیر و به دفتر پلیس مستقر در ایستگاه مترو انتقال دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از متهمان تعدادی گوشی سرقتی و مدارک هویتی یکی از اتباع خارجه کشف شد، افزود: شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که متهمان اموال سرقتی را صبح روز دستگیری و یا عصر بیست و سوم دی ماه در ایستگاه‌های مترو و بی آر تی سرقت کرده اند.

سرهنگ عطا اللهی توضیح داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که هر دو متهم ۲ سال پیش با همین عنوان مجرمانه در همین ایستگاه مترو دستگیر شده اند و پس از سپری کردن یک سال در زندان از حبس آزاد و در این یک سال اخیر مشغول جیب بری از مسافران ایستگاه‌های مترو و بی آر تی بوده اند.

بیشتر بخوانید: پلیس چگونه اتوبان‌ها را رصد می‌کند+فیلم

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به ۵۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کرده اند، ابراز داشت: متهمان اظهار داشتند، هفته‌ای یک بار به ایستگاه‌های مترو و بی آرتی مراجعه می‌کردیم و پس از سرقت اموال مسافران در مجموع به ارزش ریالی ۲ میلیون تومان، آن‌ها را به مالخران می‌فروختیم.

به گفته وی، با اقرار صریح متهمان به جرایم ارتکابی هر دو متهم برای کشف جزئیات پرونده در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیسی پلیس مترو سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه از دستگیری هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی با همکاری پلیس فتا استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان‌غربی، علی توکلی اظهار کرد: در طرح امنیت فضای سایبر، با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس فتا شهرستان اشنویه در یک عملیاتی ضربتی و مشترک با پلیس فتا استان خوزستان، یک نفر هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی دستگیر شد

وی افزود: در تحقیقات فنی به عمل آمده مشخص گردید اقدام به برداشت مبالغ بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از حساب‌های بانکی اشخاص می‌نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه محترم قضائی گردیده و روانه زندان شد.

توکلی تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه پیام دریافتی حاوی لینک اینترنتی و دارای فایل با پسوند APK در پیام رسان های موبایلی و یا پیامکی با سرشماره های شخصی با عناوین واریز کالا برگ الکترونیکی مرحله اول و دوم آغاز شد، سهام عدالت، شکایت علیه شما، حکم جلب، یارانه و… جعلی بوده و دامی از سوی افراد کلاهبردار است، دقت کنید با کلیک بر روی لینک یا نصب این برنامه‌ها و با هدایت برنامه جهت انجام عملیات بانکی برابر هک شدن گوشی و خالی شدن حساب بانکی شماست. به این پیام‌ها اعتماد نکرده و بر روی آدرس و یا لینک اینترنتی کلیک نکنید.

کد خبر 747619

دیگر خبرها

  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند