Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی امروز با تقویت سامانه بارشی در شمال غرب و غرب کشور برای این مناطق و از اواخر وقت، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش باران و برف پیش بینی می‌شود و در سواحل غربی دریای خزر نیز شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنبه بارش در نوار غربی، سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و جنوب کشور ادامه خواهد داشت که شدت آن در غرب و جنوب غرب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: وضعیت محور‌های مواصلاتی در ۲۶ دی / افزایش ۱۱.۴ درصدی تردد در محور‌های برون شهری 

شایان ذکر است بارش در مناطق جنوبی گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه است. یکشنبه به جز استان‌های هرمزگان و سیستان و بلئچستان در اغلب مناطق کشور شاهد ابرناکی و بارش خواهیم بود که در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف و در مناطق جنوبی گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه خواهد بود.

دوشنبه برای نوار شمالی کشور، بخش‌هایی از غرب و جنوب شرق بارش باران و برف و برای مناطقی از مرکز کشور بارش پراکنده می‌شود. این سامانه روز سه شنبه در سواحل دریای خزر، غرب، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب و شمال شرق فعالیت خواهد داشت.

از روز شنبه تا اواخر هفته اینده با نفوذ هوای سرد بر نیمه شمالی کشور و ماندگاری آن، شاهد کاهش نسبی دما در این مناطق خواهیم بود.

شایان ذکر است طی ۲ روز آینده در شرق، جنوب شرق، غرب و جنوب غرب کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. اوخر وقت وقت شنبه و طی روز یکشنبه، غرب دریای خزر و روز شنبه، شمال خلیج فارس و مواج پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران و کاهش دما در برخی استان‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز در خراسان رضوی و جنوبی، سیستان‌وبلوچستان، یزد، کرمان و هرمزگان، بارش باران، وزش باد شدید و کاهش دما رخ می‌دهد. همچنین طی ۲ روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

شنبه ۱۱ فروردین در شمال استان فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شمال شرق خوزستان و مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، یکشنبه ۱۲ فروردین در شمال غرب، سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۸ و ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۰ و ۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

کد خبر 6064561

دیگر خبرها

  • باد و باران و کاهش دما در برخی استان‌ها
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • ◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
  • وضعیت هوای مازندران در ۱۰ روز آینده
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد