Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از آزادی یک زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۲ سال با پیگیری مسئولین قضایی این استان و گذشت اولیای دم خبر داد.

علی صالحی صبح امروز (۲۷ دی ماه) با اشاره به اینکه این مددجو، قدیمی ترین زندانی هرمزگان بود،  اظهار کرد: این زندانی از سال ۷۶ و به جرم قتل عمد در  ندامتگاه بندرعباس تحمل حبس می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این مددجو پیش از این در یکی از ادارات دولتی مشغول به کار بوده است و ۲۲ سال پیش در جریان یک درگیری با همکارش او را با ضربه چاقو به قتل رساند و پس از دستگیری و رسیدگی قضایی محکوم به قصاص نفس شد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: این زندانی با پیگیری مسئولین قضایی و گذشت اولیای دم و اعلام رضایت آنها پس از بیش از ۲۲ سال حبس از زندان مرکزی بندرعباس آزاد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی یک محکوم به اعدام از قصاص در شادگان

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: یکی از محکومان به قصاص نفس در شهرستان شادگان بخشیده شد و از مجازات قصاص نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، علی دهقانی اظهار کرد: یک محکوم در یک فقره درگیری در شهرستان شادگان مرتکب قتل با سلاح سرد شده بود که با توجه به گواهی شاهدان در صحنه جرم و اقرار وی، از سوی دادگاه به قصاص نفس محکوم شده بود.

وی افزود: با توجه به پایان مجازات حبس ۱۰ ساله وی و موعد اجرای حکم قصاص، اقدامات برای کسب رضایت اولیای دم از سر گرفته شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: با گذشت شکات بار دیگر چهره زیبای گذشت و عفو در این شهرستان به نمایش درآمد و این محکوم از قصاص نفس رهایی و به آغوش خانواده بازگشت.

کد خبر 745036

دیگر خبرها

  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در مازندران
  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور مازندران
  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • یک محکوم به قصاص در شادگان از چوبه‌دار رهایی یافت
  • رهایی یک محکوم به قصاص در شادگان پس از ۱۰ سال
  • بخشش مانع اجرای حکم قصاص قاتل شادگانی
  • رهایی یک محکوم به اعدام از قصاص در شادگان