Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:11:30 GMT

مثل روز روشن بود تیم فوتبال امید به المپیک نمی‌رود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۷۳۵۸

مثل روز روشن بود تیم فوتبال امید به المپیک نمی‌رود

جلال چراغپور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به حذف تیم فوتبال امید ایران از رقابت های مرحله گروهی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: چندین بار در این باره کارشناسی کردیم اما هیچ توجهی به آن نشد. وقتی به این علم و تجربه در زمینه پایه های فوتبال بی توجهی می شود طبیعی است که انتظاری بابت صعود به المپیک هم نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس فوتبال ایران افزود: نحوه انتخاب مربیان در مهم ترین تیم از پایه های فوتبال یک کشور هزاران علامت سئوال دارد. من نمی خواهم حالا که حمید استیلی نتوانست با این تیم نتیجه بگیرد همه چیز را گردن او بیاندازیم. اتفاقا مشکلات زنجیره ای از مدیریت تا عوامل لجستیکی در کنار افراد فنی دست به دست هم داد تا نتیجه دلخواه گرفته نشود.

وی ادامه داد: آخرین بار که حمید استیلی روی نیمکت یک تیم نشست زمان سقوط استیل آذین به لیگ دسته اول بود. به هر حال هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد و روند مدیریتی تیم امید کاملا بیانگر این نکته بود که دچار مشکل می شویم. روحیه تیمی در بین بازیکنان امید بسیار اندک بود. دلیلش هم روحیات سنی اعضای تیم است. باید اردوهای منظم می رفتند تا بتوانند با روحیه همدیگر آشنا شوند.

چراغپور در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان خوبی داریم اما تک تک آنها نیاز به حضور در یک الگوی تیمی داشتند که کمبود آن دیده می شد.

کد خبر 4826815

منبع: مهر

کلیدواژه: جلال چراغپور تیم فوتبال امید ایران رقابتهای انتخابی المپیک تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام تختی کشتی آزاد رقابتهای انتخابی المپیک وزارت ورزش و جوانان گابریل کالدرون فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین

در بازی هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر شمس آذر قزوین از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم استقلال می‌رود.

تیم‌های استقلال تهران و شمس آذر قزوین در مکان دوم و هفتم لیگ قرار دارند.

سعید دقیقی سرمربی شمس آذر در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی گفت: یک بازی خیلی سخت برابر تیم بسیار خوب استقلال داریم و تمام مباحث تاکتیکی مربوط به این بازی را در طول هفته مرور کرده‌ایم. به امید خدا طرفداران از این بازی لذت می‌برند چرا که شمس آذر به دنبال یک بازی باکیفیت است و دنبال این هستیم که بازی بسیار خوب، سریع، روان و پر موقعیتی مقابل تیم پرمهره استقلال داشته باشیم.

در نیم فصل اول دیدار تیم‌های فوتبال شمس آذر و استقلال به میزبانی قزوین با تساوی ۲- ۲ به پایان رسید.

تیم فوتبال امید شمس آذر هم فردا به میدان می‌رود

در مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور و در بازی هفته چهارم، امید شمس‌آذر قزوین در خانه میزبان ملوان بندرانزلی است.

این بازی شنبه یکم اردیبهشت، ساعت ۱۵ در ورزشگاه پانزده خرداد تاکستان برگزار می‌شود.

برد مقاومت قزوین در لیگ دو فوتسال

در پایان بازی هفته اول پلی آف لیگ دو فوتسال، مقاومت قزوین در خانه با نتیجه پر گل ۷ بر ۴ اکسین یزد را از پیش رو برداشت.

سالن شهید بابایی قزوین میزبان این بازی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تیمی که یک ثانیه هم وقت تلف نمی‌کند!
  • سایه روشن‌های ورزش استان
  • سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • چند خبر ورزشی
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • ایجاد روحیه امید و همبستگی ملی از ثمرات وعده صادق است