Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی حسین زاده ،مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی (ع)  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ، بالا بردن سطح آگاهی و سرانه کتاب خوانی و همچنین گسترش فرهنگ  کتاب و کتابخوانی، مسابقه ای کارشناسی شده و تفکیک شده برای رده های سنی مختلف  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زاده افزود: گروه های سنی و عنوان کتابها جهت شرکت در مسابقه به شرح زیر است:

گروه اول: کلاس اول و دوم ابتدایی-عنوان کتاب “کبوتر های دوست داشتنی” نوشته محمود پوروهاب
گروه دوم: کلاس سوم و چهارم ابتدایی-عنوان کتاب “وقتی آهو خانم به تله افتاد” نوشته زهرا زواریان
گروه سوم: کلاس پنجم و ششم ابتدایی-عنوان کتاب “درحلقه شیرها” و “شیری که سلام کرد” نوشته زهرا زواریان
گروه چهارم: هفتم تا نهم(متوسطه اول)-عنوان کتاب “دو رکاب و چهار پا” نوشته محمد حمزه زاده
گروه پنجم: دبیرستان و بالاتر-عنوان کتاب “زن آقا” نوشته زهرا کاردان

او گفت :علاقمندان برای تهیه کتاب به صورت حضوری می توانند به کتابخانه ها مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۴۴۲۵۹۹۹ تماس حاصل فرمایند.

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه این مسابقه جمعه ۱۸ بهمن ماه ساعت ۱۹برگزار می شود افزود : محل برگزاری آن نیز کتابخانه مسجد امام حسن مجتبی  واقع در دهقان ویلا اول می باشد.

حسین زاده افزود: نتایج مسابقه  نیز ۲۰ بهمن، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن (ع) اعلام می شود.

انتهای پیام / ر . م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری مسابقه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «تاریخ طب در ایران پس از اسلام» نوشته محمود نجم آبادی به عنوان یازدهمین کتاب از سلسله نشست های «صد کتاب ماندگار قرن» روز یکشنبه ۲ اردیبهشت در کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

تا کنون کتاب های «تاریخ پیامبر اسلام» نوشته محمدابراهیم آیتی، «نثر طوبی؛ دایره‌المعارف لغات قرآن کریم» نوشته علامه ابوالحسن شعرانی، «بیست مقاله قزوینی» از مجموعه پژوهش های علامه محمد قزوینی، «زندگانی فاطمه زهرا سلام الله علیها» نوشته سید جعفر شهیدی، «مساله حجاب» نوشته شهیدمرتضی مطهری، «واژه و معنای آن از فارسی میانه تا فارسی» نوشته کتایون مزداپور ، «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» سلسله جلسات سیدعلی خامنه ای،«حواصل و بوتیمار» نوشته امیرحسن یزدگردی، «خواب آشفته نفت» نوشته محمدعلی موحد، «مفاتیح الجنان» با گردآوری شیخ عباس قمی در سلسله نشست های «صد کتاب ماندگار قرن» معرفی و بررسی شده‌اند.

جلسه بررسی کتاب «تاریخ طب در ایران پس از اسلام» با سخنرانی محمد حسین عزیزی عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی و محمد صدر عضو هیات علمی دایرة‌المعارف اسلامی همراه است و امین متولیان استادیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی هم دبیری این نشست را به عهده خواهد داشت.

این‌نشست یکشنبه ۲ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در کتابخانه ملی برگزار و به‌صورت زنده از صفحه آپارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به نشانی aparat.com/nlai_ir پخش می‌شود.

کد خبر 6079830 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود