Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، آنتونی استوکس بازیکنی که از مدت ها قبل با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را آغاز کرده و حتی پیش قرارداد او امضا شده تا پس فردا در امارات حاضر می شود تا به همراه مدیربرنامه خود و نمایندگان پرسپولیس مذاکرات نهایی را انجام دهد.

 

البته در این بین مدیران پرسپولیس با توجه به اینکه گفته می شود باشگاه تراکتور از این بازیکن به فیفا شکایت کرده به دنبال بررسی همه جوانب حقوقی قرارداد با استوکس است و از طرفی به فکر تامین منابع مالی برای پرداخت پیش قسط به این بازیکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

از سویی نمایندگانی که از باشگاه در امارات هستند برای تحویل لباس های تیم برای نیم فصل دوم و مذاکره با فرناندو گابریل به این سفر رفته اند و در مذاکرات مهاجم ایرلندی با انصاری فرد در تماس خواهند بود. 

این بازیکن از سوی چند تیم ایرانی با تماس روبرو شده اما اعلام کرده علاقه دارد پیراهن پرسپولیس را به تن کند.

 

 نمایندگان باشگاه پرسپولیس همچنین در جریان این سفر با توجه به این که پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان، از نماینده عربستان در کشور ثالث میزبانی کند، بررسی‌هایی در این ارتباط داشتند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن کالدرون ورزشی پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما

مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود، اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آن‌ها خواهد بود. ما با افتخار کار‌های کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم، اما این بانک پرسپولیسی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!