Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اگونومیست-مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران گفت: در صورت ورود سرمایه‌گذار برای پارک آبی آزادگان این پروژه تا عید راه‌اندازی می‌شود.

شکرالله بنار مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با اشاره به سرانجام راه‌اندازی دوباره پارک آبی آزادگان گفت: ۳ بار برای راه‌اندازی مجدد این پروژه فراخوان داده‌ایم، ولی حتی یک نفر هم حاضر نشده که در آن سرمایه‌گذاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با بیان اینکه به تازگی هم تعدادی از ورزشکاران برای سرمایه‌گذاری در این پروژه اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: در فاز اول این پروژه پارک آبی آزادگان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و در فاز ۲ هم آن را توسعه خواهیم داد.

او با بیان اینکه پارک آبی آزادگان ۱۳ هکتار زمین است و راه‌اندازی آن ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد، گفت: در صورت ورود سرمایه‌گذار فاز اول را امسال راه‌اندازی می‌کنیم تا مردم از بخش قدیمی آن استفاده کنند و فاز ۲ را هم به توسعه اختصاص می‌دهیم تا سرمایه‌گذار سود کند.

بنار خاطرنشان کرد: تا ۲ هفته دیگر فراخوان راه‌اندازی پارک آبی آزادگان اعلام می‌شود و اگر برنده مشخص شود عملیات اجرایی تا قبل از عید شروع می‌شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در خصوص سایر پروژه‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی اظهار کرد: ۱۳ باشگاه در سطح شهر تهران تکمیل و آماده راه‌اندازی است و یک مگاپروژه هم داریم که مربوط به بهره‌برداری از جنگل‌های سرخه حصار است که در این مورد با اداره منابع طبیعی شهرداری منطقه ۱۳ توافق شده است و پروژه دیگر هم مربوط به ایجاد یک چرخ و فلک در محدوده پارک چیتگر است.

او اظهار کرد: طبق مطالعاتی که در شورای عالی ترافیک صورت گرفته پروژه مشارکتی قطار‌های LRT هم در اطراف بازار تهران نصب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های گردشگری می‌تواند سیمای سیستان وبلوچستان را تغییر دهد

 علی اصغر شالبافیان در دیدار با استاندار سیستان وبلوچستان و معاونین وی اظهار کرد: ما در استان های ساحلی تقریبا هجده هزار میلیارد تومان پروژه‌ سرمایه گذاری داریم که نیاز است مراحل صدور مجوز آنها تسهیل شود.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: به طور کلی پروژه‌های گردشگری می تواند چهره استان ها و به ویژه سیستان وبلوچستان را تغییر دهد و باعث رونق شود.

او افزود: در برخی استان ها این روند به سرعت در حال انجام است و در سیستان وبلوچستان نیز چندین کار با مدیریت اداره کل میراث فرهنگی در دست اقدام است که ضرورت دارد تا سرعت آن افزایش یابد و با تعامل مشترک دوسویه روزهای بهتری برای استان رقم بزنیم.

به‌گفته شالبافیان، برای تسریع در این روند لازم است تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز به کمک بیایند و با مشارکت دولت و بخش خصوصی بتوان سریعتر به هدف نهایی دست یافت و شرایط مطلوب تری برای مردم در حوزه گردشگری ایجاد کنیم.

معاون گردشگری کشور تاکید کرد: ما تقریبا حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه طی دو سال اخیر افتتاح کرده ایم و اگر دولت در بخش واگذاری تسهیلات همکاری بیشتری داشته باشد این امکان وجود دارد که تا بیش از ۹۴ همت دیگر نیز افتتاح داشته باشیم.

او ادامه داد: در حال حاضر نیز حدود ۳۹۷ همت پروژه‌های در دست احداث داریم که امیدواریم این موضوع در سیستان وبلوچستان نیز تحول جدی داشته باشد و سیمای گردشگری این استان هر چه سریعتر تغییر یابد و برای تحقق این مهم باید راه و مسیر برای ورود سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هموارتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری بزرگ عربستان در گردشگری
  • تلاش برای بسترسازی توسعه نوآوری و سرمایه انسانی در پارک فناری پردیس
  • ایستگاه صادراتی گاز بازرگان راه‌اندازی و تحویل شد
  • شهرستان میبد آماده استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی
  • طلب ۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری سنندج از دستگاه‌های اجرایی
  • آمادگی شهرداری بجنورد برای راه‌اندازی نمایشگاه‌های موقت فرهنگی
  • سامانه حرکت‌های امدادی در پارک‌ها و سواحل مازندران راه‌اندازی شد
  • اشتغال‌زایی بیش از ۶۰ هزار نفر با توسعه میدان‌های مشترک آزادگان و آذر
  • پروژه‌های گردشگری می‌تواند سیمای سیستان وبلوچستان را تغییر دهد
  • خط ۸ مترو از چه زمانی راه اندازی می‌شود؟