Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ۲۴ معتاد ولگرد و پرخطر شهرستان یزد به منظور اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و درخواست‌های مردمی و نیز شناسایی معتادان و توزیع کنندگان موادمخدر دستگیر شدند.

او اضافه کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نصیری تصریح کرد: معتادان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت بازپروری تحویل کمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد  ضمن اشاره به استمرار طرح ارتقا امنیت اجتماعی تصریح کرد: موادمخدر خطرناکترین پدیده جامعه بحساب می‌آید که جز تباهی، نابودی، بیماری، پشیمانی و مرگ چیزی به دنبال نخواهد داشت.

او در خصوص اینکه مردم چگونه می توانند اطلاعات خود در زمینه خرید و فروش مواد مخدر را به پلیس اطلاع دهند، گفت: اگر مردم با مصادیقی از فعالیت مجرمانه در حوزه مواد مخدر مواجه شدند سریع ترین و آسان ترین راهی که می توانند به ما اطلاع دهند تماس با شماره تلفن ۱۱۰ است و مطمئن باشند که هر زمان به ما خبر دهند ماموران پلیس با دقت و سرعت به امدادخواهی عنایت ویژه خواهند داشت.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد مخدر آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌های مقامات رسمی فراجا صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس برای عمومِ هموطنان منتشر خواهد شد و تولید محتوا در قالب ویدیو، استوری، پادکست، متن و... توسط برخی افراد به نقل از فرماندهان و مدیران فراجا مورد تایید نیست.

همچنین در این اطلاعیه اضافه شده است که برای آگاهی از اخبار،حوادث و رویدادهای انتظامی به وبگاه خبرگزاری به آدرس www.police.irمراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز