Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از تلگراف، «تولسی گابارد» یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با اشاره به سیات خارجی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور در مورد ایران گفت: «سیاست خارجی ما شرایط سختی دارد و آن هم  در نتیجه تصمیم‌های ترامپ است. اگر رئیس‌جمهور بودم، بلافاصله به برجام بازمی‌گشتم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: «احتمال جنگ تمام‌عیار با ایران وجو دارد، ضمن این که معتقدم ایران توان ساخت سلاح هسته‌ای را پیدا می‌کند». 

گابارد در ادامه گفت: «اگر مانع جنگ نشویم، باید کاملاً بدانیم که هزینه درگیری نظامی با ایران چه خواهد بود».

وی گفت که ما هنوز در عراق، افغانستان و سوریه در جنگ هستیم و واقعیت این است که جنگ احتمالی با ایران بسیار پر هزینهتر از جنگ‌های دیگر ما خواهد بود. دیپلماسی تنها گزینه جایگزین جنگ است. 

این قانون‌گذار دموکرات در ادامه تاکید کرد که ترامپ را تشویق می‌کند تا موانع را برداشته و شرایط را برای مذاکره فراهم کند. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در بیانیه‌ای که ساعاتی پس از اعمال تحریم‌های ضد ایرانی در وبسایت دولت آمریکا منتشر کرده، نوشت: «کمتر از یک هفته پیش، ایران یکی از بزرگترین حملات موشکی و پهپادی را که جهان تاکنون دیده است علیه اسرائیل انجام داد. [اما] آمریکا به همراه متحدان و شرکای خود از اسرائیل دفاع کرد». 

به گزارش وبسایت دولت آمریکا، در ادامه این بیانیه نوشته شده است که تحریم‌های جدید به همین دلیل علیه کشورمان وضع شده است.

بایدن در ادامه این بیانیه مدعی شد: «همانطور که صبح روز بعد از حمله با مقامات گروه هفت صحبت کردم، ما متعهد هستیم که به طور جمعی برای افزایش فشار اقتصادی بر ایران اقدام کنیم».

رئیس جمهور آمریکا در انتهای این بیانیه صراحتا اعلام کرد که به «امنیت اسرائیل متعهد است» و به اعمال تحریم‌های ضد ایرانی ادامه خواهد داد.

اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا در حالی بیان می‌شود که وزارت خزانه‌داری این کشور ساعاتی پیش ۱۶ فرد و ۲ نهاد در ایران را هدف تحریم‌های جدید خود قرار داد. تحریم‌های جدید پس از آن اعمال می‌شود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نیمه شب ۲۵ فروردین در راستای اصل دفاع مشروع، با مجموعه‌ای از پهپاد‌ها و موشک‌ها اراضی اشغالی را هدف قرار داد. 

تحلیلگران بسیاری این اقدام را که در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق انجام شده، ستوده‌اند و آن را «تغییردهنده بازی» در منطقه خوانده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • اردوغان: کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • برخی اسم هر نوع مذاکره‌ای را دیپلماسی التماسی گذاشته‌اند
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد