Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سنتر تیم ملی بسکتبال کشورمان قرارداد خود را با تیم جیوتای تِکنالجی چین‌تایپه فسخ و به تیم سن‌لورنزو پیوست. تاریخ انتشار: 11:18 - 27 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۳۰۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، آرون گرامی‌پور، سنتر تیم ملی بسکتبال ایران که شهریور گذشته به تیم باشگاهی «جیوتای تِکنالجی» در چین‌تاپیه پیوسته بود پس از اتمام قرارداد با این تیم به کار خود در این باشگاه خاتمه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این تیم دستمزدی معادل ۲۵ هزار دلار دریافت می‌کرد.

آرون گرامی‌پور پس از جدایی از تیم چین تایپه‌ای با امضای قراردادی جدید به تیم سن‌لورنزوآرژانتین پیوست تا در این تیم به فعالیت خود ادامه دهد.

آرون، پیش از این در لیگ کرواسی، دانشگاه آزاد تهران، سیبونا زاگرب کرواسی و جیوتای تِکنالجی سابقه بازی کردن داشته است.

بیشتر بخوانید: پایان کار یخچالی در تیم نانجینگ چین

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول و پیوست‌های بودجه ۱۴۰۳

جداول و پیوست‌های لایحه بودجه ۱۴۰۳ هفته گذشته اعلام وصول شد و در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ درباره جداول تفصیلی و پیوست ها و ارقام بودجه در جلسه علنی یکشنبه ۱۹ فرودین مجلس اعلام وصول شد.

بخش دوم لایحه بودجه برای ثبت پیشنهادات نمایندگان و کمیسیون ها تخصصی در سامانه بارگذاری شد تا با اتمام این مهلت در دستور کمیسیون تلفیق قرار گیرد.

طبق گفته مجتبی یوسفی، عضو هیات رییسه مجلس، گزارش کمیسیون تلفیق حداکثر تا هفته اول اردیبهشت به صحن علنی ارائه شده و در دستور مجلس قرار می گیرد.

با تغییر و اصلاح ماده ۱۸۲ آیین‌نامه داخلی مجلس، روند بررسی لایحه بودجه تغییر کرد بدین شکل که ابتدا کلیات بخش اول لایحه بودجه شامل ماده­ واحده مشتمل بر احکام مورد نیاز برای اجرای بودجه کل کشور، سقف منابع بودجه عمومی دولت به تفکیک درآمدها و واگذاری دارایی­‌های سرمایه­‌ای و مالی و اجزای اصلی آنها، ترازهای عملیاتی، سرمایه­‌ای و مالی بودجه عمومی دولت و فروض برآورد منابع و مصارف بودجه در مجلس بررسی می شود و سپس بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول تفصیلی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

بخش اول لایحه بودجه در اسفندماه ۱۴۰۲ به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسید و توسط رییس مجلس برای اجرا ابلاغ شد.

بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را در پیوست‌های زیر بخوانید:

جداول کلان

پیوست ۱

پیوست ۲

پیوست ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رژه خودرویی در اشکذر و مجومرد
  • تبریک روز ارتش و نیروی زمینی ۱۴۰۳ + متن ادبی، پیام و عکس
  • آسیاب شاه به تاریخ پیوست
  • جداول و پیوست‌های بودجه ۱۴۰۳
  • مادر گرامی شهیدان «فرشیدفر» به فرزندان شهیدش پیوست
  • افت سریالی تورم آرژانتین
  • مقاومت عراق هم به موج حملات موشکی به اسرائیل پیوست
  • دروازه‌بانی که قید منچستریونایتد فرگوسن را زد و خدا را بر فوتبال ترجیح داد!‍
  • ترامپ آرژانتین عروسک صهیونیست‌ها!
  • دیدار ایلان ماسک و رئیس جمهور آرژانتین با محوریت فناوری