Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: آنقدر برای حضور در المپیک و کسب خوشرنگ‌ترین مدال در این رقابت‌ها انگیزه دارم که تمام فکر، وقت و تمرکزم را صرف تمرین کرده‌ام. تاریخ انتشار: 11:41 - 27 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۵۷۹

رامین طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین وضعیتش قبل از حضور در جام تختی، اظهار داشت: تمرینات خوب و فشرده‌ای را زیر نظر مربی سازنده‌ام لقمان رضایی پشت‌سر گذاشته‌ام و آماده حضوری موفق در جام تختی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به همه حریفانم احترام می‌گذارم و هیچ حریفی را دست‌کم نمی‌گیرم اما هدفی را برای خودم ترسیم کرده‌ام که تازه با کسب مدال المپیک آغاز خواهد شد. البته باید تاکنون چند مدال از رقابت‌های جهانی کسب می‌کردم اما متاسفانه مصدومیت مانع از آن شد که در سال‌های گذشته به دوبنده تیم ملی در رقابت‌های جهانی برسم و در تنها حضورم در مسابقات جهانی هم در حالی‌که فاصله‌ای تا کسب مدال نداشتم اما به دلیل کم‌تجربگی نتوانستم روی سکو بروم و با دست خالی از نورسلطان برگشتم.

ملی‌پوش کشتی فرنگی تصریح کرد: در رقابت‌های جهانی نورسلطان علی‌رغم اینکه مدال کسب نکردم اما به دلیل اینکه اولین حضورم در رقابت‌های جهانی به شمار می‌رفت، به زعم بسیاری از اهالی کشتی نمایش قابل قبولی داشتم اما از حالا به بعد اگر از مسابقاتی مانند رقابت‌های جهانی یا المپیک بدون مدال به کشور برگردم دیگر کسی نمی‌گوید طاهری خوب کشتی گرفت چرا که در نورسلطان تجربه اندوزی کرده‌ام و فقط کسب مدال می‌تواند توقعات را برآورده کند.

طاهری در ادامه صحبت‌هایش گفت: یکی از مهم‌ترین نیازهایی که در رقابت‌های جهانی نورسلطان احساس کردم حضور یک آنالیزور کنار تیم بود. وجود یک آنالیزور کنار تیم واقعا ضروری است چرا که مربیان تیم‌ملی علی‌رغم اینکه در اردوها نکات لازم را به من گوشزد می‌کنند و بارها فیلم مبارزات مدعیان مختلف را با هم تماشا می‌کنیم اما در رقابت‌های جهانی و المپیک واقعا فرصت کافی برای تماشای مبارزه رقبا بر روی تشک‌های دیگر را ندارند. بالاخره این احتمال وجود دارد که برخی کشتی‌گیران با تاکتیک تازه‌ای در رقابت‌ها حاضر شوند که با فیلم‌هایی که در گذشته از آنها دیده‌ایم همخوانی نداشته باشد. از طرفی این احتمال وجود دارد که یک کشتی‌گیر ناشناخته در رقابت‌ها حضور پیدا کند که نیاز باشد در خلال همان مسابقات نحوه مبارزاتش آنالیز شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در رقابت‌های جهانی نورسلطان متوجه شدم که کجای کشتی دنیا قرار دارم و هیچ کم و کسری از کشتی‌گیرانی که روی سکو رفتند ندارم. نقاط ضعفم را شناسایی کرده‌ام و تحت هیچ شرایطی حاضر نخواهم شد که در رقابت‌های پیش‌رو حتی کوچک‌ترین اشتباهی را مرتکب شوم چرا که می‌دانم جریمه‌اش دور شدن از مدال و به هدر رفتن تمام زحماتم خواهد بود. آنقدر برای حضور در المپیک و کسب خوشرنگ‌ترین مدال در این رقابت‌ها انگیزه دارم که تمام فکر و وقت، تمرکزم را صرف تمرین کرده‌ام و همین انگیزه بالا باعث می‌شود که سختی‌های تمرین برایم شیرین شود.

بیشتر بخوانید: اهدای بازوبند پهلوانی استان به امید نوروزی در رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی فرنگی رامین طاهری جام تختی المپیک توکیو کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

در این دوره از رقابت ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به «مدال طلا»، پویا دادمرز، محمدرضا رستمی و رسول گرمسری به «مدال نقره» و همچنین امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی به «مدال برنز» دست یافتند.

تیم کشتی فرنگی ایران در «رده بندی تیمی» با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید و شانزدهمین عنوان قهرمانی را طی ۲۸ دوره حضور خود در این رقابت ها برای کشورمان به ارمغان آورد.

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی فرنگی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد