Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه استان گیلان با حضور در منزل شهیدان نعمتی با خانواده و مادر این دو شهید گیلانی دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌‌وگو کرد. ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور با حضور در منزل شهیدان هادی و حمید نعمتی با خانواده این شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس گفت‌وگو کرد و یاد و خاطره این شهدای عزیز را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه استان گیلان در این دیدار با بیان اینکه این استان 8 هزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده و یک استان شهیدپرور است اظهار داشت: بسیاری از جوانان ما دلبسته جهاد و شهادت بودند و همچنان هستند.

عبدالله‌پور با اشاره به اخلاص بی‌نظیر شهدا خاطرنشان کرد: شهید حسین املاکی و شهید خوش‌سیرت از جمله شهدایی هستند که واژه ترس برای آنان بی‌معنا بود شهدا به دنیا وابسته نبودند.

پولادگر: شهیدان، شناسنامه نظام اسلامی و ملت ایران هستندمادر شهیدان زین الدین: شهادت سردار سلیمانی داغ شهادت فرزندانم را تازه کردگیلان| روایت «مادر شهیدان نهی‌قناد» از دیدار خود با «حاج قاسم» + فیلم

وی با یادآوری خاطره‌ای از شهید حسین املاکی گفت: به‌خاطر دارم که تیر به صورت شهید املاکی اصابت کرده بود طوری‌که این تیر از سمت دیگر صورتش درآمد اما او حتی سرش را خم نکرد و بسیار شجاع بود.

مریم جهانگرد مادر شهیدان نعمتی نیز در این دیدار از عشق و علاقه 2 فرزند شهیدش نسبت به جهاد و شهادت سخن گفت و اظهار داشت: فرزندانم به جهاد و شهادت بسیار علاقه‌مند بودند و اصرار داشتند که هر طور شده به جبهه بروند.

برادر شهیدان نعمتی نیز در این دیدار به تقوای بی‌نظیر برادران شهید خود اشاره کرد و بیان داشت: ما خانوادگی همه بسیجی هستیم و تا همیشه پای انقلاب ایستاده‌ایم‌.

کاظم نعمتی مشکلات و اغتشاشات اخیر کشور را جزو تحرکات و برنامه‌های دشمنان دانست و گفت: این تحرکات توسط دشمن برنامه‌ریزی شده است اما بدانند این نظام سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته و قطعاً از این آزمون‌ها هم به سربلندی عبور می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در طول 70 سال اخیر هیچ کشوری جرأت حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا را نداشته است خاطرنشان کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق یک پیروزی بزرگ بود.

به گزارش تسنیم شهید «هادی نعمتی» متولد سال 1342 است که در سال 1365 و در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید و شهید «حمید نعمتی» متولد سال 1343 است که در سال 1361 و در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسید.

همچنین شهید «بهزاد عادلی‌نیا» داماد این خانواده نیز در سال 1365 و در جبهه حق علیه باطل به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/612/ح

R7877/P/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت

نیکو کلام رئیس بسیج مهندسین استان قم در دیدار خانواده شهید صداقت با بیان اینکه خون شهید محسن صداقت سرآغاز حرکتی برای نابودی اسرائیل شد گفت: شهادت سردار زاهدی و یارانش در ساختمان کنسولگری ایران در سوریه باعث شد تا برای نخستین بار حمله گسترده ایران به اسرائیل شکل بگیرد تا دنیا مقهور قدرت ایران در برابر رژیم کودک کش اسرائیل شود و ابهت پوشالی این رژیم جعلی را به همگان نشان دهد.

وی همچنین وجود شهدایی همچون محسن صداقت که در جوانی الگوی بسیاری از جوانان شدند را نتیجه تربیت صحیح پدر و مادرهایشان دانست و از ان‌ها قدردانی کرد.

شهید «محسن صداقت» از نیرو‌های هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مهندس فناوری اطلاعات بود که در در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بخشی از ساختمان سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • دیدار فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با دانش آموزان استثنایی گیلان
  • پیام قدردانی مجمع نمایندگان گیلان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست