Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، آمریکا بار دیگر مقامات ونزوئلا را به ارتباط با حزب الله لبنان و حمایت از گروه‌های چپگرای کلمبیایی و نیز ارتش آزاد ملی کلمبیا متهم کرد.

یکی از کارمندان عالی رتبه در وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ما همچنان شدیدا نگران هستیم که نیکلاس مادورو در ونزوئلا به مخالفان نظامی و افرادی که از حزب الله لبنان حمایت می‌کنند، حق پناهندگی داده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسأله‌ای غیرقابل پذیرش است.

وی همچنین گفت: مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا تصمیم دارد به بررسی این مسأله در زمان سفر به بوگوتا، پایتخت کلمبیا در تاریخ بیستم ژانویه بپردازد.

قرار است نشستی در خصوص مبارزه با تروریسم در بوگوتا برگزار شود پمپئو در آن سخنرانی خواهد کرد. وی سال گذشته نیز با بیان این ادعاها، مقامات کشورمان را به تأثیرگذاری بر روی ونزوئلا و دیگر کشور‌های آمریکای لاتین متهم کرد و مدعی فعالیت حزب الله لبنان در این منطقه شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله لبنان نیکلاس مادورو مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

رسانه‌های لبنان از هدف قرار گرفتن یک دستگاه خودروی سواری در حمله پهپادی در عمق خاک این کشور خبر دادند که گفته می‌شود رژیم اسرائیل دست به این حمله زده‌ است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  منابع خبری در لبنان امروز سه شنبه از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در اطراف شهرک عدلون بین صیدا و صور واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه المیادین گزارش داد پیکر یک شهید از داخل خودرویی که هدف  پهپاد رژیم صهیونیستی در مسیر عدلون قرار گرفت، خارج شد.

.

 

این منبع به هویت فردی که در این حمله به شهادت رسیده اشاره ای نکرده است.

حزب الله لبنان تاکنون به این حادثه واکنشی نشان نداده است. با این حال رسانه‌های غیررسمی رژیم اسرائیل  از احتمال عملیات ترور در لبنان خبر می‌دهند.

حزب‌الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کردمقاومت لبنان 2 پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بقاع غربی

از سوی دیگر، خبرگزاری رسمی لبنان از سه نوبت حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جبل ابوراشد در ارتفاعات منطقه الجبور در بقاع غربی خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که زیرساخت‌های نظامی حزب الله در منطقه «یارون» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • ببینید | شلیک ۳۰ موشک توسط حزب‌ الله لبنان به شهرک‌ های صهیونیستی
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • لحظه انهدام پهپاد هرمس ۴۵۰ توسط حزب الله + فیلم
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا
  • نماز را با جلسه اداری نمی‌شود پیش بُرد
  • ببینید | عملیات جدید حزب‌ الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • «مادورو» آمریکا را به نقض تعهد خود برای لغو تحریم‌ها متهم کرد
  • مواضع صهیونیست‌ها در شومیرا از سوی حزب الله هدف قرار گرفت
  • قتل دوست صمیمی به دلیل ارتباط با خانواده!