Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:20:19 GMT

مهمانی شام ستین با حضور بازیکنان بارسا

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۸۲۴۲

مهمانی شام ستین با حضور بازیکنان بارسا

کیکه ستین، سرمربی جدید بارسلونا دیشب بازیکنان این تیم را به مهمانی شام در یک رستوران دعوت کرد تا در آستانه اولین بازی خود به عنوان سرمربی این تیم با بازیکنانش بیشتر آشنا شود.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بارسلونا روز یکشنبه اولین دیدار رسمی خود با هدایت کیکه ستین، سرمربی تازه منصوب شده‌اش را انجام خواهد داد، ستین دیشب بازیکنان بارسا را به یک مهمانی شام دعوت کرد تا با آنها در محیطی صمیمی بیشتر آشنا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بر اساس تلویزیون کانال 3 اسپانیا، کیکه ستین بازیکنان بارسا را به رستورانی لوکس در منطقه مرفه‌نشین شهر بارسلونا دعوت کرده است.

 

از روز یکشنبه که کیکه ستین رسما به عنوان سرمربی جدید بارسلونا و جانشین ارنستو والورده معرفی شده او تا کنون چهار جلسه تمرینی با بازیکنان این تیم داشته است. او دیروز صبح در یک جلسه تمرینی با بازیکنان بارسا حاضر شد که نمایندگان رسانه‌ها در آن حضور داشتنند و تصاویری از رابطه خوب او با ستاره‌های بارسا و از جمله لیونل مسی ثبت کردند.

 

این گزارش می‌گوید کیکه ستین معتقد بوده که برای ایجاد جوی صمیمی‌تر و راحت‌تر بین اعضای جدید کادر فنی و ستاره‌های بارسا حضور در یک مهمانی شام می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

 

مارکا می‌گوید از چند جلسه تمرینی اول ستین در بارسلونا مشخص است که او دیالوگ با چند نفر از مهره‌های بارسا را آغاز کرده که از جمله آنها می‌توان به لیونل مسی، آنسو فاتی و ریکی پوئیگ اشاره کرد.

 

بارسلونا کیکه ستین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏

به گزارش "ورزش سه"، اغراق نیست اگر بگوییم در حال حاضر تنها ‏شباهت رئال مادرید و بارسلونا علاقه هر دو باشگاه به ایده سوپرلیگ ‏است. به جز این، دو باشگاه امشب در برنابئو در حالی به مصاف هم ‏می‌روند که از هر نظر با هم تفاوت‌هایی صد و هشتاد درجه‌ای دارند. ‏

دو باشگاه چه از نظر مدیریت ورزشی، چه از نظر وضعیت اقتصادی، ‏حتی از نظر شرایط اجتماعی تفاوت‌هایی خیره‌کننده را به نمایش ‏می‌گذارند. خصومت همیشگی و تاریخی دو باشگاه با مطرح شده ‏پرونده نگریرا حالا ابعادی شدیدتر هم پیدا کرده و به نظر می‌رسد دو ‏تیم هیچ‌گاه اینقدر در تضاد نبوده‌اند. ‏

از نظر فوتبالی هم دو تیم تفاوتهای زیادی دارند. رئال در حالی قدم به ‏ال‌‌‌کلاسیکو می‌گذارد که با عبور از سیتی قدرتمند و پپ گواردیولا به ‏نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ رسیده ولی بارسلونا با یک شکست تلخ ‏خانگی مقابل پاری سن ژرمن با اروپا وداع کرده است. رئال در روزهای ‏گذشته مانور زیادی روی حضورش در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و ‏حذف بارسا در مرحله یک‌چهارم داده است. رسانه‌های رئالی در ‏گزارش‌های متعددی خطاب به بارسایی‌ها گفتند که تیم‌شان از ‏چهارده دوره گذشته چمپیونزلیگ 12 بار به مرحله نیمه‌نهایی رسیده و ‏این بر خلاف بارسا نشان‌دهنده استراتژی ورزشی و مدیریتی درست در ‏باشگاه‌شان است. ‏

رئالی‌ها به عنوان یک نمونه دیگر به ماجرای قرارداد کارلو آنچلوتی ‏اشاره می‌کنند. قرارداد کارلتو در ماه دسامبر در حالی تمدید شد که ‏پیش از آن به نظر می‌رسید او را فصل آینده در تیم ملی برزیل ‏خواهیم دید. مدیران رئال به این نتیجه رسیدند که تغییر مربی در ‏شرایط فعلی آرامش استراتژیک باشگاه را به هم خواهد زد و با ‏کمترین سر و صدا پرونده مربی را به سرانجام رساندند.‏

این در حالی است که بارسلونا مربی آینده خود را نمی‌شناسد و از این ‏نظر خود را با کلافی سردرگم مواجه کرده است. ژاوی در میانه فصل ‏گفت که فصل آینده مربی بارسا نخواهد بود و از آن زمان تا امروز ‏باشگاه دائما با شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره مربی آینده‌اش روبرو ‏بوده است. این پرونده آنقدر پیچیده شده که شاید بارسایی‌ها در ‏تقلید از رفتار رئال با آنچلوتی حالا در تلاشند ژاوی را به بقا روی ‏نیمکت‌شان راضی کنند. ‏

دیگر خبرها

  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • ترکیب رئال و بارسا: ال‌کلاسیکوی داغ با چند سورپرایز
  • فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • بارسلونا در اضطراب: الان وقت ال‌کلاسیکو نبود
  • هنوز قرارداد دارم و از بارسلونا نمی‌روم