Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ضمیری کامل، معاون ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: این طرح ملی با هدف توسعه ورزش‌های همگانی در سه مرحله از اول بهمن تا ۲۰ فروردین سال آینده در همه شهرستان‌های استان همدان اجرا می‌شود.

او افزود: طرح فجر تا نوروز در ۲ بخش مشارکت جمعی و جشنواره نشاط خانوادگی در روز‌های پنجشنبه، جمعه و روز‌های تعطیل برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمیری کامل همچنین برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های پیاده روی، دوچرخه‌سواری، کوه‌روی، دو همگانی، ورزش‌های تفریحی و ایستگاه‌های ورزشی در جشنواره‌ها را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این طرح برشمرد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش طرح ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است

ودود اسحق زاده در نشست ساماندهی ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اردبیل گفت: یکی از آسیب‌های جدی در جامعه رشد بیماری‌های غیرواگیر همچون فشار خون و چاقی است.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل با تاکید بر اینکه توسعه ورزش همگانی میان اقشار مختلف در جلوگیری از آن نقش دارد، افزود: به منظور گسترش سلامتی، نشاط و شادابی جسم به دنبال ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در محلات و بوستان ها با تقویت ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی هستیم.

او متولی بسترسازی ورزش همگانی را شهرداری اعلام کرد و گفت: در کنار شهرداری تامین مربی ایستگاه ها با هیات ورزش های همگانی است که تلاش می کنیم تا با انتخاب مربیان در این ایستگاه ها نشاط و شادابی را به بوستان ها بیاوریم.

اسحق زاده اهداف ورزش های همگانی را یادآور شد و تصریح کرد: حفظ سلامت روحی و جسمی جامعه، ایجاد نشاط عمومی و شادابی جامعه و فراهم کردن فرصت تفریحات سالم برای همه از جمله این اهداف است.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل بیان کرد: به زودی دوره مربیگری ورزش روزانه نیز برگزار خواهد شد و با حضور این مربیان در ایستگاه ها و با انجام صحیح حرکات ورزشی از آسیب دیدگی شرکت کنندگان جلوگیری خواهیم کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان