Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطبه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نماز جمعه امروز تهران، آغاز شد.

قدس آنلاین:  خطبه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه امروز تهران، لحظاتی پیش آغاز شد. 

مراسم نماز جمعه امروز تهران با حضور گسترده مردم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

گزیده بیانات ایشان به شرح زیر است:

* اگر نصرت الهی را می خواهید در تقوا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* اگر فرج وگشایش در مسائل شخصی و اجتماعی را می خواهید  این ها همه در تقوا است.

*بنده می خواهم درباره ایام الله صحبت کنم. برای مردمی که صبار و شکورند. صبار یعنی یکپارچه و اهل استفامت و صبر هستند. از میدان به اندک چیزی خارج نمی شوند. شکورند یعنی اولا نعمت را می شناسند، ابعاد پنهان و آشکار نعمت را می بینند، ثانیا قدر شناس نعمت هستند. ثالثا بر اساس آن احساس مسئولیت می کنند. بنابراین ملتی که بی صبر نیستند و مسئولیت ناشناس نیستند.

* دو هفته ای پر از حوادث تلخ و شیرین بر ملت ایران گذشت.حوادثی درس‌آموز در این دوهفته برای ما پیش آمد.

*آن روزی که ده ها میلیون در ایران و صدها هزار در عراق و برخی کشورهای دیگر به پاس خون فرمانده سپاه قدس به خیابان‌ها آمدند، و بزرگترین بدرقه جهان را شکل دادند، این یکی از ایام الله است.

*آن روزی که موشک‌های سپاه پایگاه امریکایی را در هم کوبید، آن روز هم یکی از ایام الله است.

*اینکه یک نیرویی وملتی این قدرت را دارد و این توان روحی را دارد که به یک قدرت متکبر زورگوی عالم اینطور سیلی بزند این نشان دهنده دست قدرت الهی است.

*آن کسانی که دست خداوند را در این نمی‌بینند و تحلیل های مادی در آن می کنند عقب می‌مانند.

*خوب جامعه ایرانی به نظر ما یک جامعه صبار و شکور است. ملت ما ملت شکرگذاری است. در طول این سال های متمادی ملت ایران همواره سپاسگذار الطاف الهی بوده است.

*چه شد که پس از تلاش امپراتوری خبری صهیونیست، در چند روز قبل و پس از این حادثه، سعی کردند نام سردار ما را متهم کنند به تروریست. وزیر خارجه و رئیس جمهور امریکا همین را گفتند.در کشورهای مختلف مردم به روح این شهید بزرگ درود فرستادند و پرچم امریکا را آتش زدند.

* قوی ترین فرمانده ضد تروریست را ترور کردند. در میدان جنگ با او مستقیم رو به رو نشدند بلکه او را بزدلانه ترور کردند.

* تا قبل از این ، ترور کردن و به عهده گرفتن مخصوص صهیونیست ها بود. اینجا رئیس جمهور آمریکا به زبان خود اعتراف کرد که تروریست است و ترور کرده است.

*خدای متعال می زند پشت گردن افراد که اعتراف کنند. خودش اعتراف کرد که ما ترور کردیم. این رسوایی از این بالاتر چه می شود.

*پاسخ فدرتمندانه سپاه هم قابل تدبر است. ضربه موثر نظامی به امریکا بود. اما بالاتر از ضربه نظامی ضربه حیثیتی بود. ضربه به هیبت ابرقدرتی امریکا بود.

*آمریکا سالهاست که از دست مقاومت ضربه می‌خورد اما این ضربه بالاتر بود. ضربه به ابهت امریکا بود. این ضربه با هیچ چیزی جبران نمی شود. می گویند تحریم می کنیم. یک جلوه کمک الهی بود.

*باید به سردار سلیمانی به چشم یک مکتب و یک مدرسه و یک راه نگاه کنیم. سپاه قدس را به عنوان یک مجموعه و سازمان اداری صرفا نبینیم. به عنوان یک نهاد انسانی و دارای انگیزه های بزرگ و روشن انسانی نگاه کنیم.

*البته همه نیروهای مسلح ما زیربنای فکریشان هدف های الهی است. سپاه قدس یک نیرویی است که با سعه صدر به همه جا نگاه می کنند. رزمندگان بدون مرزاند. رزمندگانی که هر جا به آنها نیاز باشد حضور می یابند.

*داعش را درست کردند نه برای اینکه فقط در عراق مسلط شود، هدف اصلی و نهایی ایران بود. می خواستند خانواده و شهرهای ما را دچار ناامنی کنند.

*آن فریب خوردگانی که یک روزی فریاد زدند نه غزه و نه لبنان، آنها هرگز جانشان را فدای ایران نکردند، حتی منافع و راحتی خودشان را در راه کشور حاضر نشدند فدا کنند. کسی که جانش را فدای ایران کرد همین شهید سلیمانی‌ها بودند.

این خبر در دست تکمیل است ...

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد