Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴ هزار و ۳۶۳ خانوار آسیب‌دیده از آغاز سیل در استان از خدمات سازمان‌های امدادی بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان، رسول راشکی در ارتباط با وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان عنوان کرد:  ۱۴ هزار و ۳۶۳ خانوار آسیب‌دیده که شامل ۶۵ هزار و ۴۲۲ نفر است از ۲۱ تا ۲۷ دی ماه از خدمات امدادی هلال احمر بهره‌مند شدند و این روند امدادرسانی با کمک جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و نیروی دریایی و استقرار بالگردهای آنها با سرعت بیشتر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک هزار و ۵۲۳ خانوار سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان شامل ۶ هزار و ۷۸۹ نفر در چادرهای امدادی هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند و همچنین یک هزار و ۴۸۳ دستگاه چادر امدادی، ۲ هزار و ۹۴۰ تخته موکت، ۶ هزار و ۸۲۲ تخته پتو ،۶ هزار و ۴۰۵ کیلوگرم نایلون و ۵۷۹  شعله والور نیز تا کنون بین آسیب‌دیدگان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان افزود:  ۱۳ هزار و ۶۳ بسته غذایی، ۷ هزار و ۶۵۲ قوطی کنسرو، ۳ هزار و ۲۲۷ کیلو گرم برنج، یک هزار و ۶۶۴ کیلوگرم قند و شکر، یک هزار و ۳۳۲ کیلوگرم حبوبات، ۶ هزار و ۹۴۲ قرض نان، ۶۵۳ کیلوگرم روغن ، ۱۰۸ ست ظروف و همچنین  چای، روغن، فانوس و آب معدنی از جمله اقلام توزیعی بین آسیب‌دیدگان است.

راشکی با بیان این‌که ۵۸۲ روستا و ۱۴ شهرستان‌ درگیر سیل و آبگرفتگی با تلاش ۲ هزار  و ۴۳۲ نجات‌گر هلال‌احمر در قالب ۶۰۲  تیم عملیاتی و به‌کارگیری ۴۶۳  خودرو امدادی و  عملیاتی خدمات امدادی لازم را دریافت کردند، گفت: با استقرار ۲  فروند بالگرد جمعیت هلال احمر و  ۹۰  سورتی پرواز تاکنون درمناطق آسیب‌دیده و صعب العبور، عملیات امداد به گرفتاران و توزیع اقلام ضروری همچنان در حال انجام است.

انتهای پیام/ 4105

منبع: آنا

کلیدواژه: سیل و آبگرفتگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دریافت 48 MB کد خبر 6086683

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به مناطق سیلزده بلوچستان انجام شد
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم