Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، آمار فروش فیلم‌های سینمایی و کم فروش و پرفروش ترین فیلم ها منتشر شد.

صدرنشین آمار فروش فیلم‌های سینمایی همچنان «مطرب» است؛ فیلمی که مخاطبان همچنان به آن روی خوش نشان می‌دهند و آن را به مرز فروش ۳۴ میلیارد تومان رسانده‌اند.

کمدی «زیرنظر» هم ۵ میلیاردی شده و «جاندار» رقم فروش خود را از ۳ میلیارد عبور داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمدی «جهان با من برقص» هم ۲ میلیارد را رد کرده است و «آشفتگی» نیم میلیاردی شده است.

در ادامه جدول فروش همه فیلم‌های سینمایی روی پرده را تا ظهر امروز ببینید:

 

فیلم فروش (به تومان) روزهای اکران مطرب   ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون  ۶۸ روز چشم و گوش بسته  ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون  ۶۸ روز منطقه پرواز ممنوع ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون  ۶۸ روز  زیرنظر ۵ میلیارد و ۱۰۰میلیون ۱۹ روز بنیامین ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ۶۸ روز جاندار ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ۳۳ روز جهان با من برقص دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ۱۲ روز بیست و سه نفر  یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ۳۳ روز آشفتگی ۵۲۰ میلیون ۲۶ روز سونامی ۲۵۵ میلیون ۱۹ روز امیر ۱۵ میلیون ۲ روز آخرین امضاء برای رعنا ۲ میلیون ۲ روز

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی آمار فروش فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «ورود خروج ممنوع» از پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم داستان یک روحانی است که بر اثر اتفاقاتی وارد یک زندان می‌شود. او در برخورد با زندانیان متوجه نحوه رفتار آنها شده و به چالش‌های فراوانی کشیده می‌شود.

فیلم «ورود و خروج ممنوع» اثری کمدی به نویسندگی و کارگردانی امید آقایی جلیانی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده در سال ۱۳۹۸ است که از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست، پوریا پورسرخ، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی، مرتضی علی  آبادی بازیگران فیلم هستند.

این فیلم با قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در بخش «سینما آنلاین» از ساعت ۸ شب فردا ۹ فروردین ماه در فیلم نت عرضه می شود. برای تماشای فیلم نیازی به خرید اشتراک نیست و تنها باید بلیت فیلم را خرید.

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • آمار فروش اکران نوروزی؛ یکه‌تازی تمساح خونی
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • تمساح خونی، پیشتاز فروش اکران نوروزی در خراسان رضوی
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید