Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در این دیدار‌ها شهریاری استاندار آذربایجان غربی با عرض تسلیت به خانواده‌های جان باختگان گفت: تمام مردم و مسئولان ایران در غم این خانواد‌های داغدار شریک هستند و خود را همدرد این خانواده‌ها می‌دانند.

استاندار آذربایجانغربی تصریح کرد: در حال حاضر این حادثه به صورت دقیق درحال بررسی است تا در اسرع وقت علت این حادثه تلخ به صورت شفاف و صریح به بازماندگان این شهیدان اطلاع رسانی شود و همه از جزئیات این حادثه مطلع شوند چرا که حق این بازماندگان است تا از علت این حادثه در سریعترین زمان به صورت کامل خبردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری، با قدردانی از صبوری خانواده‌های داغدار بازماندگان سانحه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی و همکاری آنان با مسئولان اضافه کرد: همین ارتباط صمیمانه سبب شد مراسم تشییع و خاکسپاری عزیزان از دست رفته شان در شأن این شهیدان بزرگوار برگزار شود.

استاندار آذربایجانغربی تصریح کرد: مسئولان تا آخر کنار این خانواده‌ها هستند و هر اقدامی لازم باشد برای تسکین آلام خانواده‌های داغدار پنج شهید مهابادی انجام می‌دهند.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سقوط هواپیما سانحه هوایی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم

تولد دو، سه، چهار یا پنج نوزاد شبیه هم که همزمان ساکت می‌شوند، گریه می‌کنند، شیر می‌خواهند برای آدم‌های خارج از خانواده، جذاب و نمکی است، اما زن و مردی جوان که یکباره صاحب خانواده‌ای بزرگ شده‌اند، بیشتر دست تنهایی‌های چندقلوداری را می‌بینند.

آقای جعفری پدر این سه قلو‌ها می‌گوید: صاحب سه فرزند شدم جای شکر دارد، اما اگر حمایت نباشد تامین مخارج شان بسیار سخت است، قول های حمایتی فرزندآوری انجام شده اما کامل نبوده است.

وی می‌گوید: لطف خداوند شامل ما شده ولی مخارج سنگین است و خواستار عنایت مسئولان هستم.

مددخانی کارشناس حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: با پیگیری های انجام شده پدر سه قلوها به مجموعه بهزیستی معرفی شد تا در یک شرکت تولیدی در تاکستان مشغول به کار شود و تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت