Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@13:03:32 GMT

شب شعر قیام قاسم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۸۴۱۶

شب شعر قیام قاسم برگزار شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حماسه خوانی شاعران خوزستانی در رثای شهید سردار قاسم سلیمانی با حضور شاعران، مسئولان استانی و علاقه‌مندان به شعر در تالار شهر اهواز برگزار شد.

شاعران خوزستانی در این شب شعر علاوه بر شعر فارسی در قالب‌های مختلف کلاسیک، نو، غزل، قصیده، سپید و ... به شعرخوانی به زبان عربی و گویش‌های مختلف خوزستانی درباره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز در این آیین شعرخوانی کرد.

از جمله شاعران این شب شعر می‌توان به مقدسه الماسی، حسین علی‌پور، زهرا شعبانی، قاسم آهنین جان، وحید کیانی، سید علیرضا شفیعی، یوسف شرحانی، حامد صافی و ... اشاره کرد که همگی اشعار خود را به روح پاک شهید قاسم سلیمانی تقدیم کردند.

شهید سپهبد قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس و تنی چند از همرزمان پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه سیزدهم دی‌ماه در حمله بالگرد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شب شعر سردار قاسم سلیمانی حماسه خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حمیدرضا زارع بیدکی با حضور در جمع اهالی محله منگاباد مهریز از آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه آزادسازی این بلوار حد فاصل میدان شهید مفتح تا امامزاده شاه صفی الدین مهریز انجام گرفته است ظرف مدت پانزده روز آینده پیمانکار مشخص و عملیات جدول گذاری آن شروع می‌شود.


وی ادامه داد: برای بهسازی میدان شهید مفتح نیاز به آزادسازی یک پلاک می‌باشد که متوجه اداره آموزش و پرورش شهرستان است که امیدواریم همکاری و همراهی لازم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • شاعران از وعده صادق گفتند/ وارث انگشتر سرخ سلیمانیم
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد