Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این‌که تشییع جنازه حاج قاسم در دنیا بی‌نظیر بود و در تاریخ بشریت چنین تشییعی نداشتیم گفت: در کربلا و کاظمین و نجف، اهواز، قم و تهران و کرمان میلیون‌ها نفر پای این تشییع آمدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله محمد محمدی‌گلپایگانی پیش از  ظهر امروز در اجتماع مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و در آیین تکریم و معارفه امام جمعه این شهر و نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با طرح این سوال که چرا آمریکا با ما دشمن است و چرا از هیچ عملی کوتاهی نمی‌کند اظهار کرد: تاریخ را مطالعه کنید تا ببینید آمریکا چگونه به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در ادامه به جنایات چند صد ساله این رژیم اشاره کرد و گفت: این‌ها از اروپا  برای پیدا کردن طلا آمدند و سرخ پوست‌ها را کشتند و سوختند و غارت کردند و بعد هم برای نیروی کار جوانان سیاه پوست افریقایی را از خانه‌هایشان به عنوان نیروی کار دزدیدند و الان که داد از تمدن می‌زنند هفته‌ای نیست که چند سیاه پوست را نکشند، این‌ها سیاه پوست را آدم نمی‌دانند.

محمدی‌گلپایگانی سپس به دشمنی‌ها و با نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: یک لحظه از توطئه  و نیرنگ درست برنداشتند.

وی در ادامه با بیان این‌که همسایه‌های ما نمی‌دانند که آمریکا به دنبال چیست افزود:  کشور سعودی را مانند گاو شیرده غارت کردند و در عراق هم دنبال گاو شیرده بودند.

وی در ادامه با بیان این‌که آمریکایی‌ها می‌گویند نفت عراق و سوریه مال ماست خاطرنشان کرد:  آن‌ها در عراق هم می‌خواستند مثل سعودی دولت وابسته درست کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه به خدمات حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حشد الشعبی مثل بسیج ما را در آنجا سازماندهی کرد و آموزش داد تا در مقابل تروریست‌ها  و آمریکایی‌ها ایستادگی کنند و تعداد زیادی هم شهید دادند و این دو شهید بزرگوار به دست همین‌ها به شهادت رسیدند. 

وی در ادامه به زهرچشمی که سپاه از این‌ها گرفت اشاره کرد و گفت: چنان زهرچشمی از آن‌ها گرفتند که در تاریخ شبیه آن را ندیده بودند.

وی با بیان این‌که تشییع جنازه حاج قاسم در دنیا بی‌نظیر بود و در تاریخ بشریت چنین تشییعی نداشتیم گفت: در کربلا و کاظمین و نجف، اهواز، قم و تهران و کرمان میلیون‌ها نفر پای این تشییع آمدند.

وی گفت: بعد از آن رفتار مردم با خانواده شهید بود که اکنون هر روز و هر شب مردم برای ادای تسلیت در کنار خانواده شهید حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/82009

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا یاسوج عراق رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا هاشم آبادی امام جمعه شهرستان پیرانشهر و نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان و جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید رحیم محمدی از خانواده این شهید راه سلامت تجلیل کردند.

 شهید مدافع سلامت رحیم محمدی در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در حین خدمت به بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین