Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:34:42 GMT

شکست تیم فوتبال بانوان ملوان در نصف جهان

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۸۸۱۰

شکست تیم فوتبال بانوان ملوان در نصف جهان

به گزارش روابط عمومی باشگاه ملوان ،تنها گل تیم فوتبال بانوان ملوان در این دیدار توسط سمانه قاشیه به ثمر رسید

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی با این شکست ۱۴ امتیازی باقی ماند.

تیم فوتبال بانوان ملوان در این دیدار با ترکیب : سمیرا رستمی ، فاطمه نوری ، هاجر شاه ملک پور (وجیه ژاله )،آریسا رودباری (فاطمه اصغری) ، سپیده نزهتی ، افسانه اقبال ، فاطمه رحیمی ، سمانه قاشیه، زهرا خندان ، مونا ثریابین ، سیده زهرا معصومی 

سرمربی : اعظم غلامی،سرپرست : مروارید دیانی

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در  هفته چهاردهم رقابتهای لیگ‌برتر بانوان کشور ، جمعه ۴ بهمن ماه ، در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم وچان کردستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها ملوان بندر انزلی ورزشی فوتبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملوان بندر انزلی ورزشی فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی ورزشی فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در حالی پا به دیدار برابر ملوان گذاشته بود که سه مصدوم سرشناس داشت. محمد دانشگر به دلیل آسیب از ناحیه کتف برای مدتی طولانی از دسترس کادر فنی خارج شده و محمدجواد حسین‌نژاد و رضا اسدی هم دو مصدوم دیگر اردوی طلایی‌پوشان هستند که به نظر می‌رسد طی چند روز آینده شرایط بازگشت به تمرینات را پیدا خواهند کرد.

در این شرایط و در فصلی که هواداران سپاهان و ژوزه مورایس با مصدومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند و لطمات زیادی بابت این موضوع خورده‌اند، آسیب دیدگی فرشاد احمدزاده خبر بد دیگری بود که در دقایق پایانی نیمه اول مصاف با ملوان در انزلی با آن مواجه شدند. هنوز اطلاع دقیقی از سوی باشگاه سپاهان درباره میزان مصدومیت فرشاد احمدزاده ستاره تکنیکی و سرعتی خط هجومی این تیم منتشر نشده، اما هواداران این تیم و مورایس امیدوارند در روزهایی که تیم بار دیگر روی دور برد افتاده و شرایط خوبی دارد، این بازیکن بتواند در 6 مسابقه باقی مانده لیگ برتر و در رقابت‌های جام حذفی به کمک تیم بیاید.

مصدومیت احمدزاده از ناحیه پا بود و باید دید در مصاف پیش روی سپاهان که در اهواز مقابل استقلال ملاثانی خواهد بود، شماره 10 سپاهان همراه تیم به خوزستان سفر خواهد کرد یا خیر. این دیدار روز هفتم اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • دختران فوتبال ایران، ترکمنستان را هفت‌تایی کردند
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان