Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز ساری با اشاره به اینکه از حضرت رسول اکرم (ص) نقل شده از خداوند عافیت بخواهید و چیزی بالاتر از عافیت نیست،اظهار کرد: اگر انسان ها از بلاها  و همچنین در مقابل آزمون الهی در عافیت باشند؛ از بسیاری از مشکلات به دور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عافیت نیاز به تمسک قرآن دارد، افزود:عافیت یعنی سلامت در دین و دنیا  و اینکه از هر گونه ناگواری های زندگی در امان باشند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه صحت، سلامت و عافیت یکی از نعمتهای مهم خداوند بر انسانهاست، گفت: ختم صلوات شعار و رمز و راز زندگی ما باشد تا به عافیت و عاقبت به خیری دست پیدا کنیم.

وی به روز شمار هفته 27 دی ماه سالروز شهادت شهید نواب صفوی اشاره کرد و افزود: ما همواره مدیون خون های شهدا بویژه شهید نواب صفوی هستیم.

حجت الاسلام یوسف پور گفت: ایران اسلامی همچنان در غم سپهد سردار قاسم سلیمانی در تب و تاب است بطوریکه مقام معظم رهبری درباره این شهیدبزرگوار فرمودندکه شهید سلیمانی شجاع، با تدبیر  و اخلاص کامل داشت و انقلاب خط قرمز او بود .

وی به حادثه هواپیمای مسافربری اوکراین اشاره کرد و افزود: این حادثه ضمن اینکه شیرینی سیلی جمهوری اسلامی ایران را به آمریکا را در کام مردم تلخ کرد دل خانواده ها را جریحه دار کرد . در عین حال از بنیاد شهید به دلیل اعلام شهادت این حادثه دیدگان قدردانی می کنم.

وی بیان کرد: اگر چه حادثه هوایی دردناک و در عین حال سنگین بود و سپاه جمهوری اسلامی مقتدرانه مسئولیت آن را پذبرفت و عذر خواهی کرد، اما حقیقت مسئله باید روشن شود. هر چند این این احتمال نیز وجود دارد آمربکای جنایتکار در این حادثه نقش داشته باشد. 

امام جمعه موقت ساری تاکید کرد که آنچه مهم است در این حادثه به آن توجه شود این است که نباید این حادثه دستاویز عده ای مزدوران داخلی و خارجی شود .

وی افزود:نیروهای مسلح ما خاصه سپاه جزء ارکان کاربردی حفظ جمهوری اسلامی هستند؛ملت ما اجازه نمی دهند این قدرت الهی و انسانی به هیچ وجه تصعیف شود.

حجت الاسلام یوسف پور حمایت همه جانبه مردم و حضور همیشگی آنان در صحنه و ولایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای را دو مولفه مهم قدرت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: وحدت و همدلی در کشور بر این دو اصل شکل می گیرد.

وی راهپیمایی بعد از نماز جمعه امروز را حمایت قاطعانه از ولایت فقیه،نیروهای مسلح بویژه سپاه انقلاب اسلامی و اعلام همدردی با خانواده های سانحه هواپیمایی اعلام کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بنیاد شهید جمهوری اسلامی نیروهای مسلح ساری ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رژه روز ارتش در کرمان + فیلم و تصویر

همزمان با سراسر کشور مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کرمان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، همزمان با روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور "رژه بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران" با حضور یگان‌های مسلح مستقر در کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام برگزار شد و نیروهای مسلح با اتحاد و همدلی گوشه‌ای از توانمندی‌ها و قدرت نظامی آمادگی‌ها و آخرین دستاوردهای تجهیزاتی خود را به نمایش گذاشتند.

در این آیین که در مرکز آموزش 05 شهید سرلشکر علیرضا اشرف گنجویی کرمان برگزار شد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، فرمانده انتظامی استان، رئیس کل دادگستری استان کرمان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و تعدادی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمان حضور داشتند.

به گزارش تسنیم، بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های نیروی زمینی قهرمان و یادگار امام راحل است که این روز را برای حضور ارتش در میان مردم و رژه در میان مردم تعیین کردند و با پیام تاریخی و حیات بخش معمار کبیر انقلاب در سال 1358 ارتش تولدی دوباره یافت و 29 فروردین ماه در تاریخ ایران به نام روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رساندکوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود

هر ساله نیروهای چهارگانه ارتش به مناسبت روز بیست و نهم فروردین که به عنوان روز ارتش نامگذاری شده است، در پایتخت و همچنین در مراکز استان‌ها رژه یگان‌های محمول و پیاده را انجام می‌دهند و تمامی نیروهای مسلح با اتحاد و همدلی گوشه‌ای از توانمندی‌ها و قدرت نظامی آمادگی‌ها و آخرین دستاوردهای تجهیزاتی خود را در معرض نمایش عموم گذاشته و آن را به رخ دشمن می‌کشانند.

.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • حمایت زرندی ها از سپاه پاسداران وارتش جمهوری اسلامی
  • عملیات «وعده صادق» درس انسانیت به همه جهانیان داد
  • کوچک‌ترین اقدام اسرائیل علیه ایران پاسخ داده می شود
  • اثبات توانمندی‌های ایران با اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی نیروهای مسلح
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • برگزاری رژه روز ارتش در کرمان + فیلم و تصویر
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد