Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  هری کین بازیکن تیم فوتبال تاتنهام انگلیس در دیدار برابر ساوتهمپتون دچار مصدومیت شد. در ابتدا  گفته می‌شد کین تا ۶ هفته از میادین دور خواهد بود، اما کمی بعد مشخص شد مصدومیت او جدی است و این ستاره انگلیسی تا چند ماه نمی‌تواند در مستعطیل سبز حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کین که از ناحیه عضله همسترینگ دچار مصدومیت شده، هفته گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت. اکنون نشریه انگلیسی ایندیپندنت به نقل از رئیس بخش پزشکی تیم معالج این بازیکن اعلام کرد  کین تا ۶ ماه قادر به بازی کردن نیست و  احتمال دارد  یورو ۲۰۲۰ را هم از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: توقف شاگردان مورینیو مقابل قعرنشین/ پیروزی روباه ها و حفظ رتبه دوم

رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ خرداد و تیر سال آینده برگزار خواهد شد و غیبت احتمالی هری کین که مرد شماره یک خط حمله تیم ملی انگلیس به شمار می‌رود، شوک بزرگی به فوتبال این کشور وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاتنهام یورو 2020 لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن یکی از طرفداران جود بلینگام است و از عملکرد این ستاره انگلیسی در رئال مادرید ستایش می‌کند.

بلینگام اولین فصل حضور در رئال مادرید را سپری می‌کند و آمار بی نظیری را از خود به جای گذاشته است. او شب گذشته در مراسم لاریوس جایزه بهترین پدیده سال را دریافت کرد.

این ستاره انگلیسی هفته درخشانی را پشت سر می‌گذارد چرا که در بازی ال‌کلاسیکو این هفته یک تنه موجب برتری تیمش شد و گل حساسی را در دقایق پایانی به ثمر رساند تا رئال با نتیجه 3-2 بارسلونا را شکست دهد.

بلینگام یکی از ستاره‌های انگلیس است که قطعا در مسابقات یورو 2024 می‌تواند همراه دیگر بازیکنان قابل توجه این تیم یک تورنمنت موفق را پشت سر بگذارد. فیل فودن، هم تیمی‌ او در انگلیس علاقه زیادی به نحوه بازی بلینگام دارد.

فیل فودن در گفتگو با دیلی میل درمورد درخشش بلینگام گفت:"آیا جود نیاز به نصیحت دارد؟ فکر نمی‌کنم او نیاز به توصیه‌‌ای داشته باشد. او خیلی باهوش و زیرک است. همچنین جود خانواده و اطرافیان خوبی دارد. من هیچ نقطه ضعفی در او نمی‌بینم. او استثنایی است.

من نمی‌توانم باور کنم که بلینگام فقط 20 سال دارد. هرگز کسی را در این سن ندیده‌ام که این اندازه پخته باشد. فیزیک او خاص و استثنایی است."

دیگر خبرها

  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس