Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:14:12 GMT

مصاف تیم فوتبال تراکتور با صدرنشین لیگ کوزوو

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۸۸۹۱

مصاف تیم فوتبال تراکتور با صدرنشین لیگ کوزوو

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه تراکتور، تیم فوتبال تراکتور که اردوی نیم‌فصل خود را از روز ۱۸ دی ماه در شهر آنتالیای ترکیه برپا کرده‌ است، در ادامه روند آماده‌سازی خود، فردا (شنبه، ۲۸ دی) به مصاف تیم «بالکانی» کوزوو می‌رود.

تیم بالکانی، هم اکنون با ۱۰ برد، ۴ تساوی و ۳ باخت، صدرنشین سوپرلیگ ۱۲ تیمی کشور کوزوو است و می‌تواند محک خوبی برای تراکتور در روز پایانی اردوی آنتالیا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال تراکتور در اولین دیدار تدارکاتی خود در این اردو، مقابل تیم ماردین باشاک اسپور ترکیه به تساوی ۲-۲  رسیده بود.

کد خبر 4827697

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال تراکتور کوزوو تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام تختی رقابتهای انتخابی المپیک کشتی آزاد فرهاد مجیدی وزارت ورزش و جوانان گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلم کوتاه «افسانه کوه ننوک» به کارگردانی محمدرضا مرادی، نویسندگی محمدرضا مرادی و گلسا غفاری و تهیه کنندگی آتنا نعمتیان و محمدرضا مرادی، در اولین حضور بین‌المللی خود به دوازدهمین دوره جشنواره فیلم Ferfilm festival ۱۲th Edition کوزوو راه پیدا کرد.

این جشنواره در سال ۲۰۱۲ توسط گروهی از هنرمندان به عنوان ابتکاری برای ترویج فرهنگ‌ها و ارزش‌های جهانی از طریق فیلم به عنوان روشی چند بعدی و جذاب تأسیس شد.

کوزوو با در نظر گرفتن ظرفیت‌های گردشگری علاوه بر این رویدادهای سینمایی، بازدیدها و رویدادهای دیگری را ترتیب می‌دهد تا تنوع فرهنگی در این کشور تازه شکل گرفته را نشان دهد.

دوازدهمین دوره این جشنواره در تاریخ ۱۳ تا ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

فیلم‌نامه «افسانه کوه ننوک» براساس افسانه ژاپنی (اوباسوته -رهاسازی یک پیرزن)، نوشته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: «شهاب سنگی بزرگ به دریای هرمز برخورد می‌کند و به همین دلیل، ماهی‌های آن منطقه تغییر ژنتیک پیدا می‌کنند و دیگر قابل خوردن نیستند و از طرف دولت گروهی مامور می‌شوند که دریا را ببندد. اهالی از فرط گرسنگی مجبور می‌شوند که به صورت پنهانی از دریا ماهی صید کنند. ناآگاه از اینکه خوردن این ماهی‌ها ممکن است چه بلایی سرشان بیاورد.»

میلاد اشکالی، تیما تقی‌زاده و زینب گلزاری، بازیگرانی هستند که در این فیلم کوتاه فانتزی و علمی‌-تخیلی به عنوان بازیگران اصلی نقش آفرینی کرده‌اند.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «افسانه کوه ننوک» تهیه شده در انجمن سینمای جوانان ایران عبارتند از تهیه کنندگان: آتنا نعمتیان و محمدرضا مرادی، مجری طرح: گلسا غفاری، کارگردان: محمدرضا مرادی، نویسندگان: محمدرضا مرادی و گلسا غفاری، دستیاران کارگردان: ندا منفرد و حسن کوه‌پیکر، مدیر فیلمبرداری: مهدی رضایی، دستیاران تصویر و نور: عباس شیرمحمدی، حمیدرضا حسن‌پور، جلال حسنی، مهدی افشاری و حسین دباغ طهماسبی، مدیر صدابرداری: امیر نخجوان، دستیار صدا: سید زاهد رئیسی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا مرادی، طراحی صدا و موسیقی: احسان افشاریان، خواننده: مسعود شریف، نوازندگان: آرین بهاری و سینا براهویی، تدوین: محمدرضا مرادی، جلوه‌های ویژه: اردشیر عزیزی، اصلاح رنگ‌ونور: مهران دوستی، طراحی و اجرای گریم: آتنا نعمتیان، مشاور رسانه‌ای: محمد کفیلی، طراح لوگو و پوستر: حامد کاظمی و مدیرتولید: آتنا نعمتیان.

محمدرضا مرادی کارگردان فیلم کوتاه «افسانه کوه ننوک» در گذشته نیز با ۲ فیلم کوتاه «دوآل‌پا» و «رنگارنگ» در دوره‌های سی‌وهشتم، سی‌ونهم و چهلم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور داشت.

کد خبر 6084529

دیگر خبرها

  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • «افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور
  • مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی
  • اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال دختران زیر ۱۵ سال