Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی عبدالواحد بزرگزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چابهار اظهار داشت: مسوولان کشوری نظیر فرماندهان سپاه پاسداران، رییس مجلس شورای اسلامی، وزرای راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان، نیرو و سایر مسوولان کشوری و لشکری با حضور در منطقه برای رسیدگی و امدادرسانی به سیلزدگان تلاش کردند که قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مدیریت برای ارسال کمک به دست نیازمندان ضعیف است و  باید به طور هماهنگ موادغذایی و سایر اقلام درست توزیع شود تا همه سیلزدگان بهره‌مند شوند.

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار بر جبران خسارت ویرانی‌های سیلاب، بازگشایی اصولی راه‌ها، تامین موادغذایی و آب، ارائه خدمات بهداشتی و بازگشایی مدارس پس از یک هفته تعطیلی تاکید کرد و افزود: مردم برای کمک به سیل زدگان سنگ تمام گذاشتند.

وی با قدردانی از تلاش‌های استاندار سیستان و بلوچستان بویژه فرماندار چابهار خاطرنشان کرد: پیام رهبر معظم انقلاب برای امدادرسانی به سیلزدگان این استان خیلی مفید بود. 

مولوی بزرگزاده اظهار داشت: سفر رییس جمهوری به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان امدادرسانی را بیشتر خواهد کرد و امیدواریم خسارت‌ها و ویرانی‌ها زودتر درست شوند.

برچسب‌ها نماز جمعه اهل سنت چابهار مناطق سیل زده خطبه ها پروندهٔ خبری سیل زمستانی در جنوب و جنوب شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماز جمعه اهل سنت چابهار مناطق سیل زده خطبه ها نماز جمعه اهل سنت چابهار مناطق سیل زده خطبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاههای سوخت درسیستان و بلوچستان زیر ذره بین تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،منصور انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در سفر به خاش و در حاشیه بازدید از مراکز عرضه سوخت، کالا و خدمات گفت: برنامه‌های نظارتی تعزیرات حکومتی سال گذشته از ۱۵ لغایت ۲۹ اسفندماه انجام و امسال نیز از اول فروردین آغاز و تا ۲۱ این ماه تداوم دارد.
وی با اشاره به اینکه در استان شرایط کدینگ کارت‌های سوخت را داریم، افزود: قرار است ۴۰ لیتر سوخت به خودرو‌های مسافران تحویل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جایگاههای سوخت درسیستان و بلوچستان زیر ذره بین تعزیرات
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده حنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • ورود بیش از ۱۴۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی به چابهار
  • اهمیت تحقق شعار سال نیازمند تبیین است
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری سیستان و بلوچستان
  • برگزاری جشنواره بهارگاهی وایجاد شور ونشاط برای مسافران در چابهار
  • نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه کلرزن علاوه بر سایت‌های موجود
  • نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه کلرزن علاوه بر سایت‌هایی موجود