Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@07:32:36 GMT

با حضور مردم 27 دی هم روزی تاریخی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۸۹۷۳

با حضور مردم 27 دی هم روزی تاریخی شد

به گزارش جماران؛ اقامه نماز جمعه ۲۷ دی ماه به امامت رهبر معظم انقلاب موجب شده تا مصلای امام خمینی(ره) نماز متفاوتی را با حضور پرشمار اقشار مختلف مردم تجربه کند و برگ دیگری از حضور پرشور ملت در تاریخ ایران اسلامی ثبت شود.

از آخرین نماز جمعه تهران که به امامت رهبری اقامه شد هشت سال می گذرد و این امر بر حضور بیشتر مردم موثر است؛ چیزی که برخی نمازگزاران بر این موضوع صحه گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نمازگزاران گفت: برغم مشغله ام سعی می‌کنم بیشتر اوقات در نماز جمعه حضور پیدا کنم اما امروز زودتر از هر زمان دیگری (از ساعت ۹ صبح) آمدم تا علاوه بر اقامه نماز به صحبت های آقا(رهبری) گوش دهم.

مجتبی صالحی با اشاره به شهادت سردار شهید سلیمانی نیز گفت: خطبه های امروز رهبری با توجه به اتفاقات اخیر بسیار مهم است و ایشان خط مشی را مشخص خواهند کرد.

پای انقلاب در تمام شرایط ایستاده‌ایم

نمازگزار دیگری که به همراه ۲ فرزند خردسال خود در حال سوار شدن به خودروی ون برای رفتن به محوطه داخلی مصلا بود نیز گفت: سرما و گرما برای ما معنی ندارد؛ همه ما با وجود تمام سختی ها و تحریم های ظالمانه آمریکا پای انقلاب ایستاده ایم.

این نمازگزار که خود را رسولی معرفی کرد، ادامه داد: آرمان های انقلاب بالاتر و والاتر از اندیشه های هر حزب و گروهی است و نباید این آرمان ها در درگیری های حزبی و جناحی نادیده گرفته شود.

نماز جمعه امروز روحیه مضاعف به من می دهد

مرد کهنسالی که جانماز و تسبیح در دست داشت و با صدای بلند شعار "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" را سر می داد، گفت: بیش از ۳۰ سال است که همواره نماز جمعه می آیم اما نماز جمعه‌هایی که رهبری اقامه می کنند، رنگ و بوی دیگر دارد و روحیه ی مضاعف به من می دهد.

این نمازگزار که خود را امانی معرفی کرد، به آخرین نماز جمعه رهبری اشاره کرد و گفت: خاطرم است که آن روز تصادف کرده بودم اما خود را هر طور که شده به آن نماز رساندم و امروز هم توفیق یافتم در این مراسم حضور پیدا کنم.

داغدار سردار سلیمانی و نخبگان هستیم/ نباید اجازه تفرقه پراکنی بدهیم

بانویی که به همراه مادر خود به این مراسم آمده اند نیز بر وحدت بین اقشار مختلف مردم تاکید کرد و به خبرنگار در خصوص حوادث اخیر از جمله سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: همانگونه که داغدار سردار سلیمانی هستیم داغدار شهدای سقوط حادثه هواپیما هم هستیم و این نخبگان هم فرزندان ایران هستند.

وی ادامه داد: مهمترین نکته حضور من و امثال من در نماز جمعه این هفته هم وحدت بین مردم است و نباید اجازه تفرقه پراکنی به دشمنان داد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی از دقایقی پیش خطبه های پیش از نماز جمعه را آغاز کرده اند. حضور مردم در این آیین عبادی - سیاسی به شکلی است که علاوه بر شبستان امام خمینی (ره) محوطه باز مصلا نیز مملو از جمعیت است که صفوف نماز جمعه را مستحکم و دشمن شکن کرده اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 رهبر معظم انقلاب نماز جمعه نماز جمعه تهران قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشور‌های منطقه، گفت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیرو‌های مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی افزود: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در همه شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از وعده صادق
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • انتقاد یک روزنامه از حضور صدیقی در نماز جمعه و راه اندازی دوباره گشت ارشاد
  • پیشنهاد کاربران خبرگزاری خبرآنلاین به کاظم صدیقی؛ لطفا استعفا دهید