Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان بهزیستی کشور از اصلاح فرایند روند درمانی بیماران معتاد متجاهر دارای زخم باز و بیماریهای همراه آنها ظرف دو هفته آینده در کمیته کشوری ماده ۱۶ خبر داد. ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ هفتمین جلسه کمیته کشوری هماهنگی مراکز ماده 16 قانون مبارزه با مواد  با حضور وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور ، سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ، مهدی شادنوش رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماریهای وزارت بهداشت، مجید رضا زاده معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور، فرید براتی سده مدیر کل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد، مهدی پهلوانی ستوده مدیر کل بهزیستی استان قم و جمعی از مسولان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و دادستانی در مجتمع فرهنگی شقایق برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه هر کدام از نماینده‌گان دستگاههای حاضر در جلسه پیرامون  مشکلات و ساماندهی مراکز ماده 16، همچنین درمان افراد معتاد متجاهر بحث و تبادل نظر کرده و در نهایت راهکارهای لازم برای ساماندهی معتادان متجاهر ارایه و در دستور کار جلسه قرار گرفت.

وحید قبادی دانا رییس سازمان  بهزیستی کشور و رییس کمیته کشوری هماهنگی مراکز ماده 16 مبارزه با مواد مخدر، در حاشیه این جلسه به مصوبات این نشست اشاره کرد و گفت : صدور مجوز و موافقت اصولی برای مرکز ماده 16 استان خوزستان توسط نیروی مقاومت بسیج از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همچنین درخواست ایجاد مرکز ماده 16 دراستان قزوین ازجمله مصوبات امروز این جلسه بود.

وی با اشاره به اینکه کلیات تاسیس کمپ ماده 16 قزوین به تصویب جلسه رسید ، افزود: براساس این مصوبات قرار شد درخواست متولی این امر برای اجرای تاسیس کمپ ماده 16  قزوین در جلسه آینده ارایه شود.

قبادی‌دانا گفت: همچنین مشکلاتی که در کمپ ماده 16 استان قم وجود داشت امروز با حضور شورای هماهنگی دبیر ستاد استان قم و مدیر کل بهزیستی این استان و معاون دادستان استان مطرح و نظرات آنها اعلام  و قرار شد طبق نظرات این کمیته، ظرف یک ماه آینده ، بهزیستی استان قم شرایط لازم مطابق با آیین نامه ماده 16 را فراهم کند تا تیم نظارتی از سوی کمیته بصورت هماهنگ برای بررسی وضعیت به آنجا اعزام شود.

رییس سازمان بهزیستی کشور در خصوص درمان افراد معتاد متجاهر نیز گفت : در بحث درمان این افراد هم قرار شد کمیته کارشناسی، پیشنهادی به کمیته کشوری ماده 16 مبنی بر اصلاح فرایند روند درمانی بیماران معتاد متجاهر دارای زخم باز و بیماریهای همراه ارایه دهد تا در جلسه بعدی که ظرف دو هفته آینده در سازمان بهزیستی تشکیل می شود مطرح شود.

اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در مدارس توسط بهزیستیشماره حساب بهزیستی برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان اعلام شد

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان بهزیستی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

به گزارش قدس آنلاین، جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)، جهت تأمین نظر شورای نگهبان با اعمال اصلاحات عبارتی در ماده ۱۱ طرح مذکور موافقت کردند.

گفتنی است؛ دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه جز ۱ بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص غیرتجاری اصلاح شد
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی