Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران فرمودند: آن روزی که ده‌ها میلیون نفر در ایران و صدها هزار نفر در عراق و بعضی کشورهای دیگر به پاس خون فرمانده سپاه قدس به خیابان‌ها آمدند و بزرگترین بدرقه جهان را رقم زدند، یکی از ایام الله است. آن روزی هم که موشک‌های سپاه، پایگاه آمریکایی را در هم کوبید، یکی از ایام‌الله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۳۹۸ جمعه ۲۷ دي | ساعت:13:24 دانلودDownload کلیدواژه: دانا فیلم رهبر انقلاب اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار تصاویر هوایی از سیل جمعیت در مصلی وقتی یک سیل زده بلوچ از جای خالی حاج قاسم می گوید+فیلم فیلم/روایتی شنیده نشده از زندگی محافظ سردار سلیمانی فیلم/ آیا قرار است همچنان هلال احمر بدون رئیس باشد؟ فیلم/ برای آنان که در خصوص جنایات داعش آلزایمر گرفته اند صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی

آفتاب‌‌نیوز :

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مؤمن، انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای دکتر پرویز داوودی از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را به خاندان محترم ایشان و به جامعه علمی کشور تسلیت عرض می‌کنم.

خدمت مخلصانه و بی‌شائبه در مسؤولیت‌پذیری ایشان در مسؤولیت‌های بزرگ در طول سالیان طولانی، چهره یک مدیر بااخلاص و کارآزموده و پرتلاش از آن مرحوم را نشان داد و این در محاسبات الهی ارزشی والاست.

رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • توصیف دقیق عملیات وعده صادق از زبان رهبر انقلاب
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • همه پاسخ‌های سخت ایران
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی