Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت سمنان گفت: مردم ایران با اعلام حمایت خود از آرمان‌های انقلاب و خدمات سپاه پاسداران که ۴۰ سال امنیت آسمان را تضمین کرده است، پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌گران دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به تأکید اسلام در دفاع از حقوق مظلوم برابر ظالم اظهار کرد: هر جا که ظلمی بر قومی نازل شد، به پا خاستن به‌منظور دفاع از حقوق مظلوم امری ضروری است و فرهنگ دفاع از حقوق مظلوم باید نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران بارها نشان داده که حامی حقوق خود برابر توطئه‌های دشمنان است و هرگز برابر زیاده‌گویی‌ها سکوت نمی‌کند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به یکی از حرکات و توطئه‌های رذیلانه آمریکا در روزهای اخیر و ترور سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در توطئه شهادت ناجوانمردانه فرمانده سپاه قدس، آمریکائیان ماه‌ها برنامه‌ریزی و جاسوسی اطلاعاتی کردند تا به شهادت این سردار و همراهانشان انجامید.

وی تصریح کرد: حضور 25 میلیونی ایرانی‌ها در جریان تشییع این سردار رشید اسلام و سر دادن فریاد انتقام نیز بر پایه همین دفاع از حقوق مظلوم بود.

عبدوس بیان کرد: 80 سال هیچ کشوری توان نگاه کردن به پایگاه آمریکاییان را نداشت؛ اما پاسداران انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین پایگاه نظامی و امنیتی آمریکا را آماج حملات موشک‌های خود قرار داد؛ بدون اینکه دشمن قدرت بازدارندگی داشته باشد.

امام جمعه موقت سمنان به تشویق و حمایت برخی کشورهای منطقه از آمریکا پیش از حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: کشورهایی چون عربستان‌سعودی، امارات و بحرین آمریکا را پیش از اولین سیلی سپاه، به تنش و جنگ علیه ایران تشویق می‌کردند؛ اما بعد از آن، درصدد تنش‌زدایی برآمدند؛ چراکه از صلابت نظامی ایران به هراس آمدند.

وی افزود: در جریان این اقدام سپاه که نیروهای آمریکایی هم در آن تلف شدند، ترامپ پاسخ قانع‌کننده‌ای برای افکار عمومی نداشت و با اهانت به سردار رشید اسلام، سپهبد سلیمانی سعی داشت مردم را قانع کند.

عبدوس با اشاره به حادثه سقوط هواپیمایی اوکراینی که کام ملت ایران را تلخ‌تر کرد، افزود: حادثه‌ای مشابه این حوادث برای 18 کشور به وقوع پیوست و در برخی از کشورها، پس از بیش از 10 سال هنوز نتیجه‌ای اعلام نشده است؛ اما جمهوری اسلامی بلافاصله پس از آگاهی از اولین نتایج، علت سقوط را اعلام کرد.

امام جمعه موقت سمنان به اعلام شجاعانه سردار حاجی‌زاده در بیان علت این حادثه اشاره کرد و افزود: چیزی که دنیا را به شگفتی واداشت، اعلام موضع شجاعانه فرمانده هوافضای سپاه بود که آبروی خود را در طبق اخلاص نهاد و مسؤولیت این حادثه را پذیرفت.

عبدوس بیان کرد: این اقدام یک فرمانده در سطح بالا که پیش از اعلام همه فرضیه‌های سایبری و هک رادار و... شجاعانه لب به اعتراف گشود، جای تحسین دارد.

وی افزود: ملت ایران رشادت‌های سردار حاجی‌زاده را در فرماندهی‌های متعدد ازجمله هدف گرفتن و سقوط پیشرفته‌ترین پهباد آمریکایی، انتقام گرفتن خون شهید حججی به فرماندهی این سردار و انتقام حوادث روز ارتش در اهواز و همچنین انتقام حمله داعش به مجلس فراموش نخواهند کرد.

عبدوس همچنین از اقدامات هنجارشکنی برخی از سوءاستفاده‌گران در پی جریانات اخیر انتقاد و بیان کرد: رذالت این افراد به اوج رسیده و زمانی که همه در سراسر جهان شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، این افراد کار را به جایی رساندند که ترامپ از احترام ایرانی‌ها به پرچم آمریکا حرف می‌زند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه ابعاد سقوط هواپیمای اوکراینی مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: افرادی می‌خواستند به این بهانه ارزش انقلاب و نظام را زیر سؤال ببرند؛ اما مردم ایران با اعلام حمایت خود از آرمان‌های انقلاب و خدمات سپاه پاسداران که 40 سال امنیت آسمان را تضمین کرده است، پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌گران دادند.

عبدوس با اشاره به اعلام صلاحیت و رد صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مرکز و اجرای اعلام صلاحیت کاندیداهای انتخابات، قانون اساسی و شورای نگهبان است و اعلام نظر درباره افرادی که در دوره قبل مسؤولیت داشتند، نظارت استصوابی است و با رصد سوابقشان اعلام نظر می‌شود.

امام جمعه موقت سمنان افزود: شورای نگهبان یک محور برای بررسی صلاحیت‌هاست و تعیین صلاحیت هر نماینده برای یک دوره است و در دوره بعد سوابق وی در چهار ساله قبل مورد بررسی قرار می‌گیرد و کاندیداها می‌توانند در چارچوب قانون اعتراض کنند.

انتهای پیام/74034/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران سپاه اسلام سمنان قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس

راهپیمایی مردم کرمان، پایتخت مقاومت اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی و اجرای عملیات وعده صادق برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، راهپیمایی مردم کرمان، پایتخت مقاومت اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی و اجرای عملیات وعده صادق ظهر امروز و بعد از نماز جمعه برگزار شد.

این راهپیمایی خودجوش مردمی در حمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و همچنین تشکر از پاسخ مقتدرانه و دندان‌شکن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه سپاه پاسداران به رژیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار شد.

راهپیمایی مردم پایتخت مقاومت اسلامی در حمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و تشکر از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش، سردار فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمع کثیری از مردم کرمان همراه بود.

 

.

 

«وعده صادق» تابلوی تمام نمای اقتدار جمهوری اسلامی ایران استدر این راهپیمایی مردم کرمان با سر دادن شعارهایی چون «سپاه و ارتش ما، مظهر اقتدار است/ برای کشور ما، باعث افتخار است»، «نابود می‌شود به لطف خدا/ هر که بود دشمن نام سپاه»، «حمام خون به پا شد/فلسطین کربلا شد»، «یا ایها المسلمون/ غزه شده غرق خون»، «صهیون جنایت می‌کند/شیطان حمایت می‌کند»، «شعار ملت دین/فلسطین فلسطین»، «کوه اراده هستیم/ آمریکا رو شکستیم»، «نصر من الله و فتح قریب/ مرگ بر آمریکای مردم فریب» و «پرو خط رهبریم/ دشمن هر ستمگریم» خشم و انزجار خود از اقدامات استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل را نشان داده و از اقدامات از پاسخ مقتدرانه و دندان‌شکن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • اسرائیل به دنبال جاسوسی بود؟ /واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به شناسایی ریزپرنده ها در آسمان اصفهان
  • امام جمعه تهران: حمله به اسرائیل، یک واکنش حداقلی بود
  • برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم
  • «سلامت و امنیت» مهم‌ترین اصل در مسؤولیت اجتماعی است
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • دلاورمردان ایران اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به دشمن دادند
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد