Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:27:30 GMT

معرفی برگزیدگان چهاردهمین جشنواره «دوربین. نت»

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۹۱۵۷

معرفی برگزیدگان چهاردهمین جشنواره «دوربین. نت»

ایسنا/اصفهان چهاردهمین جشنواره عکس‌های خبری مطبوعاتی «دوربین.نت» شب گذشته با برگزاری مراسم اختتامیه در سالن سوره حوزه هنری اصفهان به کار خود پایان داد.

علیرضا نصر اصفهانی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آیین اختتامیه این جشنواره ضمن خوشامد به عکاسانی که از سرتاسر ایران برای شرکت در این جشنواره به اصفهان آمده بودند تشکر کرد و گفت: تولیدات عکاسان باید مهم واقع شود چرا که وجود یک عکاس است که شخص یا اشخاص را برجسته می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم سال‌های بعد هم این جشنواره در اصفهان برگزار شود.

وی درباره نقش عکاسان اظهار کرد: در طبقه بندی یک جامعه، انسان‌های بزرگ همیشه به دنبال عظمت دیگران، انسان‌های متوسط به دنبال عظمت خود و انسان‌های کوچک به دنبال نابودی دیگران هستند و عکاسان، در دسته اول قرار می‌گیرند. ما باید تلاششان را پاس بداریم و آن‌ها هم در جهت ارتقای کارشان بیشتر تلاش کنند.

کوروش محمدی، رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان نیز گفت: عکاسی هنری است که در آن وقایعی که در جامعه رخ می‌دهد به تصویر کشیده می‌شود.

وی افزود: عکاسان همیشه سپر بلای جامعه هستند و ثبت لحظات توسط ایشان ارزش‌های انسانی را در یک جامعه بالا می‌برد و جایگاه آن جامعه را بین مردم مشخص می‌سازد.

در این مراسم از مهدی جانی پور پیشکسوت عکاسی و همچنین از مسئولان برگزاری جشنواره در اصفهان تقدیر به عمل آمد و جایزه عکاس برتر سال به بانو صادق منش اعطا شد.

 نام برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره به ترتیب اول، دوم و سوم به این شرح است:

عکس آیینی و مذهبی:

 سعید قاسمی، امیر عنایتی و رامین احمدی

عکس اقتصادی:

جمشید فردوند فردا، جلال مرتضوی و محمدرضا به مرام

عکس ورزشی :

مونا صیافی زاده، مرضیه سلیمانی و احسان جزینی

عکس سیاسی:

مرتضی جابریان، مهدی نصیرزاده و علی معرف

عکس اردوی عکاسان:

فرشته اصلاحی، علی شهسواری، مینا نوعی و محمد ورال

عکس حادثه سیل:

امیرعلی رزاقی، نسترن دادجو، پژمان مولایی

عکس اجتماعی:

بانو صادق منش و احمد بلباسی

مستند اجتماعی:

سام دلیری، صادق سوری، پویا بیات.

فیلم مستند:

مجتبی محمودی برای فیلم خاطرات یک بالکن رتبه اول را دریافت کرد و سولماز صدقی برای فیلم یغمای کودکی شایسته تقدیر شناخته شد.

فیلم داستانی:

داود عباسی برای فیلم اتاق آبی رتبه اول را گرفت و شهریار مرادی برای فیلم به هیچ‌کس نگو شایسته تقدیر شناخته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره دوربین نت معرفی برگزیدگان اختتاميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی

حاتم طهماس‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دومین جشنواره بین المللی کوچ عشایر با اهداف و معرفی ظرفیت‌ها و تولیدات جامعه عشایری و حفظ و احیا و معرفی فرهنگ، هنر، آداب و سنن و صنایع دستی و نمایش جایگاه بی بدیل جامعه عشایری در زمینه‌های تاریخی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین فراهم ساختن آشنایی اقوام و تبادل افکار و تجارب عشایر کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: جشنواره با حضور و مشارکت ۷ استان گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، فارس و کرمانشاه اجرا خواهد شد.

مدیرکل امور عشایر استان تصریح کرد: در این جشنواره ۷ کشور شامل افغانستان، مغولستان، ترکمنستان، عراق قزاقستان، ترکیه، پاکستان و نیجریه حضور خواهند داشت.

طهماس پور گفت: در جشنواره دو روزه شهر جعفرآباد صنایع دستی، پخت غذای سنتی، محصولات عشایر، لباس سنتی، آیین‌های موسیقی، رقص و عاشیق و بازی‌های بومی و محلی شامل چلینگ آغاجی، قییش کوتی، اسب سواری، شتر کوچ برتر برای عموم به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

کد خبر 6088139

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!