Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صومعه‌سرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، همزمان با سراسر کشور ظهر امروز(جمعه، ۲۷دی) نمازگزاران صومعه‌سرایی راهپیمایی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و تکریم جانباختگان سانحه هوایی و دفاع از کیان سپاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این راهپیمایی، شرکت کنندگان با محکوم کردن اقدام خصمانه ترامپ در ترور سردار سلیمانی، نهاد مقدس سپاه را نهادی مردمی، انقلابی و ریشه‌ای در حفظ و نشر ارزشهای اسلامی و انقلابی عنوان کردند.

 

آنان همچنین با سردادن شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «من سپاهی‌ام» حمایت خود را از نیروهای مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

 

حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: حضور قدرتمند ایران اسلامی در ابعاد مختلف، منافع آمریکا را به خطر انداخته است و هر روز این اقتدار بیشتر می‌شود  و راه پر افتخار شهدا همیشه سبز و پررهرو است.

 

امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: امروز ملت ایران یکبار دیگر با همبستگی خود در پشتیبانی از انقلاب و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خیابان ها آمدند تا اعلام کنند که در مقابل حقوق به حق خود سکوت نمی کنند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد رویداد ملی فهما فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما طرح ملی فهما شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی‌گسترده مردم کرج در حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مردم انقلابی کرج‌ ضمن قدردانی از پاسخ کوبنده ایران حمایت خود را از اقدام‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

کرجی ها پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه از مقابل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) کرج به سمت آستان مقدس امامزاده حسن (ع) راهپیمایی کردند و  بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی فریاد زدند.

 

دیگر خبرها

  • راهپیمایی نمازگزاران کرجی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس
  • برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • راهپیمایی‌گسترده مردم کرج در حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ صادق
  • تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ی صادق
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • حمایت زادگاه بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از سپاه پاسداران