Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حرازی زاده یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم عملیاتی بیش از ۵۰ نفر از امدادگران زبده استان از شهرستان‌های یزد، خاتم، میبد و ابرکوه و پرسنل هلال احمر در قالب ۱۲ تیم عملیاتی به مدت ۱۵ روز به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: با توجه به اعلام نیاز پنج خودرو کمک‌دار، یک دستگاه مینی بوس، یک خودرو فرماندهی و یک دستگاه کامیون نیز در این زمینه به مناطق ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرازی زاده یزدی عنوان کرد: تاکنون دو محموله کمک‌های مردمی نیز به مناطق سیل زده ارسال شده است.

وی بیان کرد: هموطنان یزدی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد همه بانک‌ها و یا کد دستوری *۱۱۲# واریز کنند و کمک‌های غیرنقدی خود را به پایگاه‌های هلال احمر در سطح شهرستان یزد و یا شعب هلال احمر سراسر استان تحویل دهند.

کد خبر 4827751

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد هلال احمر استان یزد قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرکرد بوشهر ایلام گرگان تعطیلی مدارس قزوین سیل سیستان و بلوچستان مراسم تشییع سپاه پاسداران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره