Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@09:46:11 GMT

وقوع آتش‌سوزی در مسکن مهر سمنان

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۹۳۷۲

وقوع آتش‌سوزی در مسکن مهر سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسمعیل پور رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان از وقوع آتش‌سوزی دریک واحد آپارتمانی مسکن مهر بلوار فضیلت شهر سمنان در ساعت ۷:۳۰ صبح جمعه خبر داد و گفت: در پی این آتش‌سوزی بلافاصله چهار دستگاه خودرو و ۱۵ آتش‌نشان از سه ایستگاه شماره یک، دو و پنج سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی به محل این حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی، ایستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشانی را به محل اعزام کرد، افزود: در ادامه به دلیل وسعت حادثه درخواست نیروی کمکی شد که هم‌زمان ایستگاه‌های یک و دو سازمان نیز به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه متأسفانه یک واحد آپارتمانی در طبقه چهارم به آدرس فوق طعمه حریق شده و دود و شعله از پنجره‌ها به بیرون زبان می‌کشید، ابراز داشت: نیرو‌های عملیاتی سریعاً با رعایت نکات ایمنی قطع جریان برق و گاز به چند تیم عملیاتی تقسیم شدند.

اسمعیل پور بابیان اینکه آتش‌نشان‌ها با باز کردن درب ورودی منزل که قفل‌شده بود و بستن دستگاه تنفسی وارد محیط پر از دود و آتش شده و عملیات اطفا حریق آغاز شد، تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه خانم ۳۵ ساله‌ای قبل از رسیدن نیرو‌های عملیاتی بنا به دلایل نامعلوم خود را از طبقه چهارم به پایین پرتاب می‌کند که به مراکز درمانی منتقل می‌شود.

او افزود: احتمال عمدی بودن این حادثه وجود دارد، اما علت اصلی وقوع حادثه نیاز به کار کارشناسی است که تا قبل از آن نمی‌توان اظهارنظر رسمی پیرامون آن داشت.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی حادثه و حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم

در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک محل دفن زباله در دهلی، پایتخت هند، آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش مشرق، به گفته پلیس محلی هنوز تلفات جانی بر اثر این حادثه گزارش نشده است.

در پی وقوع این آتش‌سوزی دود غلیظ و زیادیِ منطقه حادثه را فراگرفته و باعث مزاحمت برای ساکنان و مشاغل محلی شده است.

به گزارش «دِ هندو»، تاکنون علت وقوع این آتش سوزی مشخص نشده است و پیش از این نیز این مکان طعمه حریق شده بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید