Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@09:28:13 GMT

جانی دپ و هیلاری به جشنواره برلین می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۹۴۳۵

جانی دپ و هیلاری به جشنواره برلین می‌روند

جشنواره فیلم برلین از عناوین جدیدی برای رویداد ۲۰۲۰ خود رونمایی کرده و تأیید کرد که درام تلویزیونی نتفلیکس با عنوان «ادی» به کارگردانی دیمین شزل خالق «لالا لند»، نمایش جهانی خود را در بخش سریال برلیناله خواهد داشت.

«میناماتا» با نقش‌آفرینی «جانی دپ»، «شارلاتان» از آگنیشکا هالند و مستند «هیلاری» درباره زندگی هیلاری کلینتون از جمله‌ فیلم‌هایی هستند که در جشنواره فیلم برلین امسال اکران خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فیلم سینمایی «پینوکیو» ساخته متیو گارون با نقش‌آفرینی روبرتو بنینی در نقش «پدر ژپتو» در بخش جنبی و غیررقابتی هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین اکران خواهد شد.

جرِمی آیرونز هنرپیشه بریتانیایی امسال ریاست هیات داوران هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین را که از بیستم فوریه تا یکم مارس(۱ تا ۱۱ اسفندماه) برگزار می‌شود برعهده خواهد داشت.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1343211

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هالیوود جشنواره فیلم برلین سینمای جهان جانی دپ هیلاری کلینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مولوی در نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان به فعالیت ۲۲۲ تشکل کارگری و ۱۰۵ هزار کارگر بیمه شده وابسته به این تشکل‌ها در استان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ مورد بازرسی در استان برای صیانت از نیروی کار، حفظ و تأمین ایمنی و سلامت کارگران انجام شده است.
وی مهمترین برنامه امسال در حوزه اشتغال چهارمحال و بختیاری را ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۲ هزار نفر متناسب با ظرفیت‌های بومی، منابع و ظرفیت‌ها در استان اعلام کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه گفت: با اطلاع رسانی مداوم و به موقع صدا و سیما، مردم از جزئیات این طرح آگاه شدند و با مشارکت و رضایت بالایی از آن استقبال کردند.
مدیرکل صدا و سیمای استان در این نشست که با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایان برگزار شد با تبریک هفته کار و کارگر و قدردانی از زحمات قشر کارگر گفت: نظام کارگری استان در سطح بالایی است و دانش و توانمندی کارگران بومی چهارمحال و بختیاری ارزشمند و قابل انتقال به نسل آینده است.
سید محسن حسینی گفت: صدا و سیما علاوه بر انعکاس و انتقال درخواست‌ها و دغدغه ها، به دنبال یافتن راهکار و ایجاد نشاط و امید در جامعه است.
وی افزود: تمامی مطالبات و محصولات برای دیده شدن باید به طور مداوم تولید و منتشر شوند و بهترین مرجع برای تولید محتوای اثرگذار، نهاد‌ها و تشکل‌ها هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • دشواری کار با جانی دپ از زبان فیلمساز فرانسوی
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • راهیابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • راه یابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی راه یافتند
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • توسعه اقتصاد دریامحور باعث جهش تولید و اشتغال آفرینی می شود