Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@21:35:15 GMT

مرگ‌مشکوک ببر باغ وحش صفا دشت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۹۵۰۸

مرگ‌مشکوک ببر باغ وحش صفا دشت

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته یک منبع آگاه در صفا دشت، این ببر ۶ ساله در سلامت کامل بود که ناگهان کشته شد.   او افزود: به گفته مسئولان مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت این ببر نارسایی کلیوی داشته، اما پس از بررسی پزشک معالج متوجه وجود استخوانی در ریه این ببر شده که همین منجر به مرگ این گونه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع آگاه در صفادشت تصریح کرد: این ببر متعلق به باغ وحش مازندران بوده که پس از شکایت باغ وحش قرار بود این ببر در روز‌های آینده منتقل شود به همین دلیل مرگ این حیوان بسیار مشکوک است.

او گفت: متاسفانه در مرکز نگهداری حیات وحش صفا دشت برای اولین بار نبود و در سال‌های گذشته نیز این چنین اتفاقاتی منجر به مرگ‌گونه‌های مختلف شده بود.

منبع آگاه بیان کرد: پنهان کاری مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت موجب می‌شود که کسی از این سهل انگاری‌ها بوی نبرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ببر باغ وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگ دلالی معاون استقلال حوالی تیم ملی! / دوران شایعات و یک منبع آگاه و فلانی‌ها تمام نشده است؟

سپهر ستاری: دادن بیانیه عجیب در آستانه بازی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان از سوی تیم رسانه ای باشگاه استقلال حاشیه های زیادی را به همراه داشت.

اول اینکه اصلا خود آن بیانیه عجیب بود و این طور استنباط شد که رسانه استقلال دارد کادر فنی تیم ملی را برای بازی دادن بازیکنان این تیم تحت فشار قرار می دهد! دوم اینکه چرا اصلا چرا باید یک باشگاه که چند ملی پوش هم در تیم ملی دارد درست یا غلط چنین متنی را روی خروجی خودش قرار بدهد که بعدا مجبور شود بیانیه پشت بیانیه صادر کند تا ثابت کند برای حرفی که زده اند منظوری نداشته اند!

این اتفاق در حالی افتاده است که در شرایطی که همه گمان می کردند با چند بیانیه پی در پی و استوری گذاشتن بازیکنان استقلال "همه با هم برای سربلندی ایران" همه چیز ختم به خیر شده است مصاحبه یکی از معاونان باشگاه استقلال این اتفاقات را وارد فاز جدیدی کرد.

معاون مورد نظر در تازه ترین حرف هایش دوباره حرف های همان بیانیه را تکرار کرد منتها به شکل دیگر! او گفت که در نظرسنجی برنامه نوروز فوتبالی، سیدحسین حسینی از طرف مردم به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شد و همه دیده‌اند که در لیگ بیست‌وسوم او با اختلاف، بهترین سنگربان بوده است. در پست دفاع چپ نیز شرکت‌کنندگان در این برنامه اعم از مردم و کارشناسان روی ابوالفضل جلالی اتفاق نظر داشتند و این مسئله در مورد آرمین سهرابیان هم تکرار شد ولی حالا داریم می‌بینیم که آرمین اصلا به تیم ملی دعوت نشده و حسین حسینی و ابوالفضل جلالی هم در ترکیب ثابت مقابل ترکمنستان اصلا به بازی گرفته نشدند.

سوال اینجاست که مگر سرمربی تیم ملی امیر قلعه نویی نیست؟مگر او نباید تشخیص بدهد که کدام بازیکن به تیم ملی دعوت شود و کدام بازیکن برای تیم ملی به میدان برود؟پس استقلال سرمربی و تصمیم گیری های کادر او چه می شود؟

از این بحث که عبور کنیم؛معاون استقلال ادعای بزرگتری را مطرح کرده است؛اینکه ۳ نفر متهم به دلالی برای تیم ملی هستند!او گفته:« یک ایجنت، یک شخص به اصطلاح رسانه‌ای و یکی از نزدیکان به تیم ملی سه نفری هستند که پیرامون آن‌ها این شایعه دلالی مطرح شده و می‌گویند در قرارداد برخی بازیکنان نزدیک به این مثلث بند دعوت به تیم ملی هم وجود دارد.»

جالب اینجاست که با استفاده از کلمه شایعه هم حرف خودشان را می زنند و هم سعی می کنند تا اگر کسی نکته ای چیزی گفت سریع بگویند:«ما که گفته بودیم شایعه!»

این شایعات و یک منبع آگاه و فلانی گفت و ...واقعا در این دوره نخ نما شده است و اگر مدارکی دال بر اثبات ادعاهای اینچنینی وجود دارد بهتر است رسانه ای شود تا هیچ ابهامی باقی نماند.

آن سه نفری که نام برده اید چطور در تیم ملی فعالیت می کنند که امیر قلعه نویی بی خبر است؟هر چند که خودتان هم گفته اید که قطعا قلعه نویی از قصه بی خبر است... سوال می پرسم که آیا چنین چیزی ممکن است؟ مگر اینکه لیست تیم ملی را قلعه نویی ندهد،آن را نبیند و به بالادستی ها برای برگزاری اردو و ... ندهد! واقعا چنین چیزی ممکن است؟الان اگر یک نفر در باشگاه استقلال دلالی کند چطور می تواند از فیلتر جواد نکونام عبور کند؟ اگر یکی در استقلال دلالی کند از دربان آنجا گرفته تا آبدارچی و ...همه متوجه می شوند که فلانی دلال است؛آن وقت یکی مثل قلعه نویی با این همه تجربه در فوتبال و مربیگری آن هم در تیم ملی متوجه نشود که آدم های دور و بر تیم ملی دلال هستند؟اگر از ما می پرسید،با توجه به شناختی که از قلعه نویی داریم باید بگوییم که چنین چیزی بعید است!

با این حال امیدواریم با کدهایی که شما داده اید قلعه نویی متوجه حضور دلال ها در تیم ملی شده باشد و امید است که روزی فوتبال ایران از وجود همه دلال ها چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی پاک شود تا افرادی که خون این فوتبال را می مکند،بی خیال شوند و فوتبال ما به سمتی هدایت شود که دیگر کسی مجبور نباشد از شنیده می شود و یک منبع آگاه و ...وام بگیرد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888187

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در تعطیلات نوروز در هرمزگان
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان
  • راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان+فیلم
  • تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز
  • اجرای طرح نیابت در مرکز نگهداری از معلولان کم توان ذهنی در قم 
  • انگ دلالی معاون استقلال حوالی تیم ملی! / دوران شایعات و یک منبع آگاه و فلانی‌ها تمام نشده است؟