Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «علیرضا دلیری» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت سه هزار و ۱۲۶ نفر شامل ۱۸۲ قاچاقچی، ۷۷ نفر توزیع کننده، ۲ هزار و ۶۵۰ نفر خرده فروش، ۱۲۲ نفر نگهدارنده، ۵۷ نفر حمل کننده، ۱۴ نفر مشارکت کننده و ۲۲ نفر تولید کننده دستگیر شده اند.

وی همچنین معتادان دستگیر شده را نیز ۲ هزار و ۳۱۴ نفر عنوان و تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آمار دستگیری این افراد که یک هزار و ۹۵۸ نفر بوده است، ۱۸ درصد رشد نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دلیری خاطرنشان کرد: در ۹ ماه سپری شده از سال، ۲۲۹ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان و عوامل مرتبط با مواد مخدر نیز توقیف و ۱۲ قبضه سلاح از این افراد کشف شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه در ادامه آمار کشفیات ۹ ماهه این پلیس را نیز حدود ۲ تن و چهار کیلوگرم ذکر کرد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد نشان می دهد.

وی بیشترین کشفیات مواد مخدر را مربوط به تریاک با حدود یک تن و ۶۴۹ کیلوگرم ذکر کرد و گفت: گراس هم با حدود ۱۱۸ کیلوگرم در رتبه دوم کشفیات مواد مخدر قرار دارد.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه از ابتدای سال تا پایان آذر، ۵۸ هزار و ۸۵ حبه قرص روانگردان نیز کشف شده است، از رشد ۳۲۹ درصدی کشفیات ماده مخدر شیشه نیز سخن گفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اجرای ۶۴۱ طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان، افزود: ۴۱۵ طرح پاکسازی نیز در حواشی مدارس اجرا شده که نتیجه آن کشف حدود ۱۵ و نیم کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۱۸۱ نفر بوده است.

وی جمع کل دستگیر شدگان را در راستای اجرای انواع طرح های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سه هزار و ۲۰۵ نفر ذکر کرد و گفت: این تعداد دستگیر شده که جدای از آمار ارائه شده قبلیست نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد نشان می دهد.

برچسب‌ها پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟

همشهری آنلاین؛ حوادث: سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت درباره این طرح گفت: در بحث مواد مخدر اولویت پلیس جلوگیری از توزیع محموله‌های مواد در سطح شهر است و البته در کنار دانه‌درشت‌ها با توزیع کنندگان و خرده فروشان نیز برخورد می‌کنیم. به طوریکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون تقریبا ۳۲۰۰ توزیع کننده خرد و همچنین حاملان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت:‌ آمار ما از میزان کشفیات موادمخدر نشان می‌دهد که در سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر بوده‌ایم.

کشف بزرگترین محموله شیشه

یکی از پرونده‌های مهمی که رئیس پلیس تهران به آن اشاره کرد، کشف بزرگترین محموله شیشه تاکنون در پایتخت بوده است. سردار محمدیان درباره جزییات این پرونده گفت: همکارانم یک تن و ۱۱۸ کیلوگرم شیشه از یک تریلی کشف کردند که بزرگترین محموله شیشه‌ای است که تاکنون کشف شده و منشا آن خارج از کشور و مقصد آن تهران بود. این محموله در رصد همکاران من بود و اگر این بار توزیع می شد خطرات زیادی داشت. ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ یک تن و ۱۱۷ کیلوگرم مخدر شیشه را از یک تریلی حامل بار سنگ کشف کردند و ٣ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند. به گفته وی این محموله در تعطیلات نوروز، در بزرگراه امام‌رضا (ع) شناسایی و توقیف شد و بسته‌های شیشه به طرز ماهرانه ای در بار ۲۳ تنی سنگ جاساز شده بود.

سردار محمدیان با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر در تهران تاکید کرد: من از شهردار تهران و فرمانده فراجا که دستور این اقدام را صادر کرد، تشکر می‌کنم، چرا که اجرای این طرح باعث شد تا چهره شهر تهران از خرده فروشان و معتادان متجاهر پاک شود.

کد خبر 845032 برچسب‌ها فراجا اعتیاد - مواد مخدر حوادث ایران

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • ۴ تن مواد مخدر در استان قم کشف شد
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه