Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@03:07:21 GMT

لزوم انعطاف برخی قوانین برای رفع چالش‌های تولید

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۰۰۹۹

لزوم انعطاف برخی قوانین برای رفع چالش‌های تولید

ایسنا/لرستان دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان گفت: انعطاف برخی قوانین برای رفع چالش‌های تولید در استان بسیار ضروری است.

بیژون مقدم‌بیرانوند در دیدار استاندار لرستان با صاحبان واحدهای تولیدی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ما یک گره کوری در این جلسات داریم. ما در جلسات راهبردی و جساتی که در این سطح برگزار شد انتظار این است که مشکلات ساختاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انجمن‌های صنفی باید در این جلسات حضور پیدا کنند  تا مصوبات را تصویب کنیم و پیگیری شوند.

مقدم‌بیرانوند افزود: در این جلسات اگر بناست مشکلات حل شوند ابتدا باید احصا شوند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان یادآور شد: بانک‌های استان‌ها تابع ضوابط قانونی بانک مرکزی هستند و دستگاه‌های نظارتی کار خودشان را انجام می‌دهند و گوششان بدهکار این صحبت‌ها نیست که واحدهای تولیدی مشکل دارند.

وی با بیان اینکه صنعت ما در یک شرایط حاد است، خاطر نشان کرد: اگر بناست این مشکلات حل شود باید تصمیمات فوق‌العاده‌ای گرفته شود و اجرایی شوند.

مقدم‌بیرانوند اضافه کرد: در این شرایط که صنعت لرستان چالش دارد باید یک سری مقررات منعطف شوند تا دست و بال ما نیز در همکاری با واحدهای تولیدی باز شود.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان گفت: اگر بانک‌ها جایی احساس می‌کنند دست و بالشان در ضوابط قانونی بسته است سعی کنند همکاری لازم را با تولید کنندگان استان داشته باشند.

وی اظهار کرد: در بحث واحدهای تولید هیچ بانکی نمی‌تواند درصدی  از تسهیلات  پرداختی به واحدهای تولیدی را مسدود کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بانک واحد تولیدی راکد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک سپه در جلسه شورای عالی مسکن: تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در جلسه شورای عالی مسکن از تامین مالی سریع ساخت واحدهای مسکونی نیروهای مسلح کشور خبر داد. - اخبار بازار -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر ابراهیمی مدیر‌عامل بانک سپه در حاشیه جلسه شورای عالی مسکن که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ‌ستاد‌کل نیروهای مسلح برگزار شد،  با اشاره به پرداخت بدون وقفه ارائه تسهیلات ساخت واحدهای مسکونی کارکنان نیروهای مسلح گفت: تامین مالی همه واحدهای مسکونی نیروهای مسلح انجام شده است .
دکتر ابراهیمی تاکید کرد: بانک سپه علاوه بر تامین سریع تسهیلات واحدهای مسکونی  وتقسیط تسهیلات برای برخی از آنها،تامین مالی  همه واحدهایی که در حال حاضر در جریان ساخت قرار دارند را براساس مقررات بانکی در دستور کار دارد و بحمدالله در حوزه تامین مالی ساخت منازل مسکونی کارکنان نیروهای مسلح هیچ مانعی وجود ندارد.

 

.

 

دیگر خبرها

  • تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود
  • مدیرعامل بانک سپه در جلسه شورای عالی مسکن: تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود
  • لزوم انتشار اوراق خاص برای کنترل نقدینگی/ افزایش مالیات تولید؛ ممنوع
  • راه‌اندازی نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی با نرخ مصوب در لرستان
  • توزیع ۷۸۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن گوشت در بازار لرستان
  • ۷۰ قانون مخل کسب و کار و تولید در استان اردبیل شناسایی شد‌
  • برگزاری چهاردهمین جلسه کمیته رعایت قوانین و مقررات (تطبیق)
  • لزوم بهره‌گیری از جوانان برای تولیدات فرهنگی و هنری تراز انقلاب
  • ۵۹۱۹ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل احداث و تحویل داده شده است
  • لزوم توجه به بیماران نیازمند سلول بنیادی