Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:04:20 GMT

دشمن به دنبال مکر و فریب است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۰۱۱۳

دشمن به دنبال مکر و فریب است

به گزارش خبرنگارمهر، حجت‌الاسلام محمدباقر عبادی ظهرجمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهارکرد: یکی از وظایف امروز ما ضرورت خدمت‌رسانی و امدادرسانی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به حوادث چندروز اخیر و شهادت سردارسلیمانی بیان‌کرد: سردار سلیمانی توانست بین گروه‌های مقاومت و حماس وحدت ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی با اشاره به اینکه آمریکا با تشکیل گروه داعش تهدیدهای فراوانی برای ما ایجاد کرد، گفت: سردار سلیمانی با شجاعت و اقتدار در برابر توطئه استکبار جهانی در میدان عمل ایستاد.

وی با تأکید بر اینکه شور مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی را اخلاص این سردار دل‌ها ایجاد کرد، اظهارکرد: بی‌شک ترامپ و معاندان جمهوری اسلامی با دیدن حضور میلیونی ملت غیور و شهیدپرور جمهوری اسلامی هراسان شدند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان‌کرد: علت سقوط هواپیما با اشتباه فردی در پدافند با هماهنگی باید سریع‌تر اطلاع رسانی می‌شد تا منافقان داخلی و استکبار با سو استفاده از این عدم هماهنگی در اطلاع رسانی، رخنه وسوسه ایجاد نکنند.

دشمن به دنبال مکر و فریب و سو استفاده از واژه آزادی است

عبادی ادامه‌داد: انگلیس و در واقع همان روباه پیرکه امروزه به بهانه سقوط هواپیما دلسوز مردم شده است چند بار برای ۲۹۰ نفر جانباختگان هواپیمای ساقط شده ایرانی توسط ناو آمریکایی در خلیج فارس سوگواری و عزاداری کرده است.

وی با تقدیر از سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به آمریکا در پایگاه نظامی عین‌الاسد، افزود: ما هیچگاه دروغ‌ها و جنایت‌های آمریکا در طول تاریخ از جمله بلایی که بر سر دولت مصدق آوردند را فراموش نمی‌کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سو استفاده دشمن از شعار آزادی گفت: استکبار حتی شعار آزادی بیان را هم به دروغ مطرح کردند و صفحات اینستاگرام و توئیتر انقلابی از جمله صفحه من و صفحه نماینده ولی‌فقیه و جوانان انقلابی را بستند.

عبادی یادآور شد: وقتی دشمنان حتی پست‌های توئیت و اینستاگرامی را که برخلاف منافع آنان باشد، می‌بندند ما به کدام شعار و پیمان آمریکا و اروپایی‌ها دل ببندیم و در نتیجه بنابراین هیچ راهی جز مقاومت وجود ندارد.

کد خبر 4827743

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه موقت بیرجند بیرجند قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرکرد بوشهر ایلام گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین مراسم تشییع سپاه پاسداران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری | بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده در صفحات مجازی متقلبان | خطر آسیب جدی در کمین داوطلبانی که فریب می‌خورند
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات از اهداف شورای شهر ارومیه
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم