Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس به خبر پیشنهاد سرمربی این تیم به مهاجم تیم فوتبال استقلال واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد مطرح شدن موضوع مذاکره باشگاه پرسپولیس با مرتضی تبریزی گفت:

تبریزی همان طور که رشید مظاهری، دانیال اسماعیلی‌فر، کاوه رضایی، هادی محمدی، مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان و… زیر نظر یحیی گل‌محمدی در ذوب‌آهن اوج گرفتند‌ یا فیکس شدند؛ در این تیم درخشید و اوج گرفت و به بازیکنی تبدیل شد که باشگاه استقلال بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان برای رضایت‌نامه اش پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین قدوسی افزود:

تبریزی در استقلال به آنچه می‌خواسته نرسیده اما نهایتا در این تیم ماندنی شد. حال با توجه به اظهارنظر آقای امیری معاون باشگاه استقلال مبنی بر اینکه علاوه بر شهر خودرو و چند باشگاه دیگر، گویا از پرسپولیس نیز برای جذب مرتضی تبریزی با این بازیکن تماس‌ گرفته شده باید بگویم طبق اطلاع بنده آقای گل‌محمدی زمانی که سرمربی شهر خودرو بوده به دنبال جذب مرتضی تبریزی بود اما زمانی که سرمربی پرسپولیس شد این موضوع را پیگیری نکرد چرا که می‌دانست استقلال به این بازیکن برای پرسپولیس رضایت‌نامه نمی‌دهد و مهمتر اینکه این مربی با جذب اوساگونا و یک بازیکن خارجی دیگر (استوکس) موافقت کرده بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد:

آقای تبریزی فوتبالیست توانمند و رزومه‌داری است و اینکه چرا در استقلال موفق نبوده مسئله دیگری است اما نه باشگاه پرسپولیس و نه آقای گل‌محمدی برای پرسپولیس سراغ او نرفته و در این باره پیگیری نشده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس مرتضی تبریزی استقلال استقلال باشگاه پرسپولیس پرسپولیس حسین قدوسی مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر با برتری شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب، حساس و دیدنی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

استقلال ۳ - شمس‌آذر ۲

گل‌ها: مهرداد محمدی (۲۱ و ۵۱ - پنالتی) و محمدحسین مرادمند (۷۷) برای استقلال/ فراز امامعلی (۸۳) و مجتبی فخریان (۸۵) برای شمس آذر.

گل اول استقلال توسط مهرداد محمدی در دقیقه ۲۱

شاگردان جواد نکونام با این پیروزی ۵۳ امتیازی شدند و صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفتند. شاگردان سعید دقیقی نیز با ۳۱ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

استقلال با ۳ گلی که امروز زد ۳۴ گله شد و تعداد گل‌هایش را از پرسپولیس، نزدیک‌ترین رقیب خود بیشتر کرد، اما بهترین خط دفاعی را که پیش از این در اختیار داشت به پرسپولیس داد و سرخپوشان با ۱۳ گل خورده بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص دادند.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (۱+۹۰ - میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی (۱+۹۰ - جعفر سلمانی)، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی (۷۵ - پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

ترکیب شمس آذر:

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانی (۸۱ - سجاد جعفری)، محمد پاپی (۸۱ - معین قربانی)، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش و عیسی مرادی (۸۱ - مجتبی فخریان).

دیگر خبرها

  • پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر
  • گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • استقلال جان به‌لب، به‌صدر برگشت؛ فرار از ۱۰دقیقه انتخاری / پنالتی جنجالی این‌بار به نفع آبی‌ها / بهترین خط دفاع در ۲دقیقه دود شد!
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد