Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباس حسنی در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان با اشاره به وقوع سیل و خسارت به مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان، برلزوم افزایش امداد رسانی و کمک رسانی همه جانبه مردم به اهالی سیل زده این مناطق تاکید کرد.

وی در ادامه با تاسف از سانحه سقوط هواپیما  و تسلیت به خانواده های داغدیده این سانحه گفت: نباید سیلی سخت ایران و سپاه به آمریکا، تحت الشعاع این مصیبت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب موقت جمعه گتوند در بخش دیگری از سخنان خود به مکانیسم ماشه اشاره کرد و افزود: مکانیسم ماشه نوعی تهدید برای کوتاه آمدن ایران در مذاکرات، به تصور ضعف ایران پس از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و بیشتر جنبه روانی دارد.

حجت الاسلام حسنی در پایان بیست و نهم دیماه روز غزه  و روز مقاومت مردم این سرزمین را گرامی داشت.

برچسب‌ها گتوند نماز جمعه مشارکت سیاسی سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گتوند نماز جمعه مشارکت سیاسی سیل گتوند نماز جمعه مشارکت سیاسی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به گرفتاران کولاک در آذربایجان‌غربی (فیلم)

 

 

 

منبع : ایرنا 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وضعیت امام‌زاده هاشم در کولاک و برف (فیلم) قندیل ریزی تونل‌های جاده چالوس (فیلم) برف سنگین مردم را در این جاده گرفتار کرد (فیلم)

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر اهمیت روز جهانی قدس امسال
  • تاکید بر ضرورت تسریع در کمک‌رسانی به مردم غزه
  • سوخت رسانی به مسافران نوروزی در سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • تمامی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان باید برای استقبال از مهمانان نوروزی پای کار باشند
  • امداد رسانی به گرفتاران کولاک در آذربایجان‌غربی (فیلم)
  • توصیه امام جمعه کرمان به رانندگان و مسافران نوروزی + فیلم
  • همه ظرفیت‌ها برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم شود
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار در زاهدان برگزار شد
  • سوخت رسانی در استان سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد