Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابرکوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار داشت: تشییع پیکر این سرباز ولایت به واقع اعجاب انگیز و شگفتی ساز بود و دشمن فهمید که با حرکتی که انجام داده، با دستان خود گورش را کنده است.

وی عنوان کرد: جهان اسلام همگام با ملت مسلمان و انقلابی ایران، رفراندومی دشمن‌شکن برای گفتمان مقاومت را رقم زد به‌طوری‌که هیچ هجمه‌ای در امپراتوری رسانه‌ای نتوانست امواج آگاهی‌بخش حضور معنادار مردمی در تجلیل از سردار جبهه مقاومت را کنترل یا تقلیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه ابرکوه بیان کرد: در میان تلخی فقدان سردار دل‌ها، موشک‌باران پایگاه قدرتمند و مجهز آمریکایی عین الاسد کام ملت را شیرین و غم‌ها را التیام بخشید و این سیلی دشمن‌شکن هیمنه و ابهت شیطان بزرگ را فرو ریخت به گونه‌ای که در برابر قدرت سپاه اسلام عاجز ماند و نتوانست حتی تهدیدات خود را عملی کند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود درباره حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی عنوان کرد: این حادثه یک طراحی مرموزانه از سوی آمریکا بود تا حمله نیروهای سلحشور ایران به عین الاسد مهجور بماند.

امام جمعه ابرکوه با طرح این سوال که چرا اشتباه و خطای یک مأمور باید به پای سپاه پاسداران نوشته شود، افزود: سپاه ظرف ۴۰ سال گذشته ۴۱ هزار شهید را تقدیم انقلاب و نجات میهن اسلامی کرده اما دشمن با توطئه‌ای شوم، این نیروی مقدس را آماج حملات کینه‌توزانه عده‌ای معاند قرار داد.

وی تصریح کرد: چرا باید سردار صداقت و پر افتخاری که از جبهه نبرد موشکی با آمریکای جنایتکار پیروزمندانه بازگشته و سپاه پاسداران به همراه نیروهای خدوم هوافضا، تاوان انقلابی بودنشان را به جنجال‌آفرینان بدهند.

حسینی تأکید کرد: مگر ما چند سردار سلیمانی و سردار حاجی‌زاده در کشور داریم؟! چرا به مردم ما گفته نمی‌شود که قبل از شلیک موشک، چند هواپیمای آمریکایی در نزدیکی مرز جنوب کشور به پرواز در آمدند و با تکنیک‌های جنگ الکترونیک برای رادارهای پدافندی کشور ما موشک کروز را شبیه‌سازی کردند و این شبیه‌سازی موجب شد به پدافند قوی تهران خبر حرکت یک موشک کروز به سمت تهران داده شود.

وی ادامه داد: چرا گفته نمی‌شود هواپیمای اوکراینی به ظاهر نقص فنی موتور داشته و به رغم مخالفت مهندسان پرواز ایرانی با اصرار مهندسان اوکراینی و با چند ساعت تأخیر پروازش انجام شده و این پرواز در کریدور رسمی هوایی انجام نگرفته و چون وضعیت طبیعی نداشته خلبان بدون اطلاع تغییر مسیر و چرخش به سمت بزرگ‌ترین پایگاه پدافند ای تهران داده است؟

خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد: چرا باید اول ترامپ و بعد پمپئو اولین کسانی باشند که خبر اصابت موشک را اعلام کنند و پمپئو هم قبل از این گفته بود ایران به زودی هزینه سنگینی را پرداخت خواهد کرد!

حسینی ابراز کرد: آیا غیرعادی نیست که هم‌زمان با شلیک موشک و ساعت پرواز هواپیما کسی که همکار شبکه «من و تو» و «ایران اینترنشنال» است و هویت معلوم دارد، زاویه حرکت هواپیما و لحظه موشک خوردن آن‌ها فیلم گرفته است؟

کد خبر 4827876

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد امام جمعه ابرکوه سيد ابراهيم حسيني قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرکرد بوشهر ایلام گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین سپاه پاسداران مراسم تشییع خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم

ناصر کنعانی با تاکید بر حتمی بودن حضور ایران در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی گفت: «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه و در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه سیاست خارجه خبرگزاری دانشجو با تاکید بر حتمی بودن حضور ایران در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی گفت: «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: ظرفیت سازمان همکاری اسلامی به عنوان مهمترین ساز و کار موجود در میان کشور‌های اسلامی برای پیگیری موضوعات مورد اهتمام جهان اسلام به ویژه مساله فلسطین همواره یکی از ظرفیت‌هایی بود که محل اهتمام و توجه جمهوری اسلامی ایران برای پیگیری تحولات فلسطین و توقف جنایات جنگی رژیم اسرائیل در ۷ ماهه گذشته بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه در انتها گفت: در چند جلسه‌ای که سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرای خارجه و سران برگزار کرد، ایران یکی از کشور‌های مهم برای پیشنهاد دهنده و برگزاری این اجلاس‌ها بود و در عالی‌ترین سطح هم در سطح ریس جمهور هم در سطح وزیر امور خارجه شرکت کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • ببینید | تصاویر جدید از پرواز موشک‌های ایران در شب حمله به اسرائیل
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم
  • موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد