Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال در خصوص شایعه رسانه های عربی از تعلیق میزبانی تیم های ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ایران امن‌ترین کشور منطقه است و با تبلیغات دروغین کشور‌های عربی این واقعیت انکار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌ها بازی‌های سیاسی است که کشور‌های عربی راه انداخته‌اند وگرنه امنیت کامل در ایران برقرار است و ما از کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهیم اسیر این جوسازی‌ها نشود و با اینگونه اظهارات برخورد کند.

بیشتر بخوانید: بازی استقلال و الکویت به زمان دیگری موکول شد

او در ادامه افزود: نمی‌شود که بگویند برای بقیه ورزش‌ها امنیت وجود دارد، ولی در فوتبال امنیت نیست. ما در حال پیگیری این موضوع هستیم و انتظار داریم بقیه باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند نیز به این موضوع ورود کنند و همه باهم اجازه ندهیم با سیاسی کردن فوتبال حق باشگاه‌های ایرانی ضایع شود. با امنیت کامل لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کنیم و تضمین می‌دهیم رقبای ما با آرامش کامل در ایران حاضر شوند و با آرامش از ایران بروند و یک خاطره خوب از امنیت ایران در ذهن آن‌ها نقش ببندد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال اسماعیل خلیل زاده لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند

تیم فوتبال العین امارات با شکست الهلال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال عربستان در خانه به مصاف العین امارات رفت و به برتری 2 بر یک رسید ولی با مجموع نتایج 5 بر 4 از رسیدن به فینال بازماند.

در این بازی برای الهلال روبن نوس (4-پنالتی) و سالم الدوسری 51 گلزنی کردند و تک گل العین نیز توسط اریک 12 به ثمر رسید.

البته العین 2 گل به ثمر رساند که هر 2 با نظر var مردود اعلام شد.

فرداشب در منطقه شرق، تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن به مصاف اولسان کره جنوبی می‌رود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند / عربستان با 3 نماینده در یک چهارم نهایی برتری الهلال مقابل تیم مومبای سیتی هند

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد