Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه دولت توافق ملی لیبی خواستار دعوت کشورهای تونس و قطر به کنفرانس برلین شد که یکشنبه آینده برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، این وزارت‌خانه در پیامی به سفارت آلمان در طرابلس درخواست مذکور را مطرح کرد. در این پیام آمده است، تونس با توجه به اینکه همسایه مرزی لیبی بوده و آوارگان این کشور را پناه داده و امنیت آن امنیت لیبی محسوب می‌شود، بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارت‌خانه همچنین به اهمیت مشارکت قطر اشاره کرده که همواره از مهم‌ترین حامیان انقلاب ۱۷ فوریه است که در پی آن دولت معمر قذافی، دیکتاتور لیبی در سال ۲۰۱۱ سرنگون شد.

وزارت خارجه دولت توافق مشارکت تونس و قطر را در کنفرانس برلین حمایت از مذاکرات صلح و برقراری امنیت و ثبات لیبی عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دولت توافق ملی لیبی تونس قطر کنفرانس برلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هویت‌های ملی در هر حوزه ای باید ثبت جهانی شود و دستگاه‌های متولی در این رابطه و برای حفظ و نگهداری پیشینه فرهنگی و اجتماعی کشور رسالت خطیری بر عهده دارند.

نخستین کنفرانس بین المللی موزه‌ها با همکاری سه وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت کشور در حال برگزاری است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • موزه ها گنحینه فاخر علم و هویت ایرانیان هستند
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • کمیته داوران هیچ فیلمی به بارسا نمی‌دهد!‏
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • کنترل دسترسی کارکنان به شبکه و اهمیت آن برای سازمان‌ها