Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مسابقات، ورزشکاران استان‌های مرکزی، آذربایجان شرقی، بوشهر، فارس، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خوزستان، تهران ، البرز و کهگیلویه و بویراحمد مسیر ۲۲ کیلومتری دشت بهشت منطقه نظم آباد تا منطقه کوه سرخه دره گردوی اراک را دویدند.

در قسمت بانوان «سپیده فتوحی» از تهران بر سکوی نخست این دوره از مسابقات ایستاد و «آزاده موزی» از تهران و «فرزانه عسگری» از استان مرکزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی زیر ۴۵ سال مردان «یاسین رجبی» از استان مرکزی اول شد و «علی قره‌غیبی» از استان البرز و «صابر چرخی» از آذربایجان شرقی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی بالای ۴۵ سال مردان نیز «شهرام درگاهی » از استان البرز، «خسرو طاووسی» از استان بوشهر و «ابراهیم قلعه نویی» از استان مرکزی به ترتیب مقام اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

«علی سلیمانی» سرپرست مسابقات دهه فجر استان مرکزی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نفرات اول تا ششم این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات برون مرزی دعوت شده و تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر فدراسیون کوهنوردی ادامه می دهند.

۲۵ دونده کوهستان به صورت ساماندهی شده زیر نظر هیات کوهنوردی استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال

به گزارش "ورزش‌سه"، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین‌بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد