Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا رستمی گفت: نیروهای امنیتی حافظان شرافت و کرامت ملت ایران هستند وهمه ما با حمایت از این نیروهای نظامی شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسنندج،ماموستا فایق رستمی امروز(27دی) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجدجامع سنندج برگزار شد،اظهار داشت: امنیت از بزرگترین نعمت های الهی است که  خداوند به مردم ایران ارزانی داشته شده است و ما باید قدر این نعمت را بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی حافظان شرافت و کرامت ملت ایران هستند افزود: همه ما با حمایت از نیروهای امنیتی و نظامی شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

 

امام جمعه سنندج افزود: امروز جنگ امنیت است و اگر امنیت نداشته باشیم نمی‌توانیم از شرافت و کرامت خویش دفاع کنیم،زیرا دشمنان با نیرنگ ها وتوطئه های مختلف درصدد نا امنی هستند وهربار حلیه ها ی آنها نقش بر آب می شود.

 

وی،در ادامه اذعان کرد: طی چند روز اخیر شاهد وقوع سه حادثه مهم بودیم که دل همه ملت ایرانیان را ناراحت کرد.

 

وی افزود: شهادت قاسم سلیمانی، حادثه هواپیمای مسافربری و سیل سیستان و بلوچستان این سه واقعه‌ای بود که باعث ناراحتی دل همه ملت ایران شد.

 

ماموستا رستمی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان دچار خسران زیاد مالی شده‌اند که انتظار داریم مردم نیکوکار کردستان از طریق نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و هلال احمر به یاری مردم نیازمند سیستان و بلوچستان بشتابند

 

وی در پایان سخنانش بر حرکت در مسیر شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی تاکید کرد .

 

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد فهما طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد سقوط هواپیمای اوکراینی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی رویداد ملی فهما مسجد نیروهای امنیتی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه

یادداشت تفاهم امنیتی بین «علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه به امضا رسید. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عصر امروز چهارشنبه یادداشت تفاهم امنیتی بین «علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه به امضا رسید.

بر اساس این یادداشت تفاهم، سطح مناسبات و همکاری‌های 2 کشور در حوزه‌های مختلف راهبردی افزایش خواهد یافت.

احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردندآغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگتشریح برنامه کاری احمدیان در روسیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • امضای یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد
  • پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس