Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در هفته بیست و  یکم لیگ برتر کشور به برتری پر گل رسید و پالایش نفت آبادان تن به شکست داد.

تیم فوتسال ملی حفاری امروز (جمعه، ۷ دی ماه) در دیداری خارج از خانه به مصاف هیات اصفهان رفت. شاگردان مینا بارانی در این بازی با ۹ گل حریف خود را در هم کوبیدند و به رده دوم جدول صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، تیم پالایش نفت آبادان نیز که هفته گذشته برابر حریف خود مغلوب شده بود، برای جبران نتیجه از دست رفته، امروز رو در روی پویندگان فجر شیراز قرار گرفت اما در این بازی خارج از خانه با حساب ۲ بر ۴ شکست خورد.

نفتی ها اکنون با ۲۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان ليگ برتر فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس عصر پنجشنبه در یک بازی حساس و البته دشوار مقابل صنعت نفت قرار خواهد گرفت. 
اوستون اورونوف وینگر تکنیکی سرخ‌ها که با مصدومیت در بازی ملوان از ترکیب خارج شد همچنان به‌خاطر نمایش‌های تکنیکی خود و شناخت تیم‌های مقابل هدف بازیکنان حریف است تا به نوعی موتور تهاجمی پرسپولیس از چپ خاموش شود.

اورونوف که ظاهرا مشکلی برای بازی مقابل صنعت نفت ندارد احتمالا در آبادان هم فیکس خواهد بود اما احتمالا روز ویژه‌ای را پشت سر خواهد گذاشت. 

برای صنعت نفتی‌ها و هوادارانش که خودشان را برزیل ایران می‌دانند شاید چندان جالب نباشد که یک بازیکن تکنیکی از ازبکستان مقابل آنها هنرنمایی کند و به همین خاطر احتمال اینکه کل کل حرکات تکنیکی بین او و چند مهره حریف در بگیرد بالاست. 

در عین حال بازیکنان تیم میزبان سعی خواهند داشت تا این بازیکن تکنیکی را هر طور که هست متوقف کنند یا از کار بیندازند. 
به همین خاطر شاید وینگر تکنیکی ازبک‌ها در آبادان سخت‌ترین روز خود در فوتبال ایران را سپری کند ضمن اینکه جو ورزشگاه آبادان، شرایط چمن ورزشگاه تختی و البته نیاز حریف به کسب امتیاز کار اورونوف و همبازیان تکنیکی‌اش که انتظار از آنها بالاست را دشوارتر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • بازدید وزیر کشور برای دومین روز متوالی از مناطق درگیر سیل جنوب استان
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی