Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهور ضمن همدردی با خانواده یکی از جانباختگان سقوط هواپیما، گفت: شنیدن خبرسقوط هواپیمای اوکراینی برای همه ایرانیان تلخ و دردناک بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمود واعظی شامگاه پنجشنبه با حضور در منزل خانواده مرحومه مریم ملک از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف به نمایندگی از رئیس جمهور با خانواده این جانباخته سانحه سقوط هواپیمایی مسافربری اوکراینی دیدار کرد و گفت: شنیدن خبرسقوط هواپیمای اوکراینی برای همه ایرانیان تلخ و دردناک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار ضمن اظهار همدردی با خانواده‌ قربانی این حادثه دردناک، برای آن مرحومه از درگاه الهی، غفران و رحمت الهی، و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس دفتر رئیس جمهور محمود واعظی سانحه هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت : سال ۱۳۹۸ دریکی از روستا‌های شهرستان دزفول درگیری و نزاعی بین ۲ طایفه رخ داد و منجر به قتل یک خانم ۳۷ ساله شد که این حادثه آتش اختلاف و کدورت را بین این ۲ طایفه بیشتر شعله ور کرد.

وی افزود: متاسفانه سال‌های متمادی طی دعوا‌های متعدد بین این ۲ طایفه مشکلات زیادی برای روستا و خانواده‌ها بوجود آمد که با تدابیر رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب دزفول، پرونده برای حل و فصل به شورای حل اختلاف ارجاع شد.

این مقام قضایی برگزاری نشست‌های متعدد و طاقت فرسا در این سال‌ها را یادآور شد و گفت: در نهایت در روز اجرای حکم و در واپسین ساعات زمانی که قرار بود طناب مجازات به گردن قاتل آویخته و حکم قصاص اجرا شود، با حضور تیم و کارگروه شورای حل اختلاف ویژه قتل در محل اجرای حکم با پویش به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم، مهلت ۴۰ روزه‌ای برای اجرای تعهدات خانواده قاتل گرفته شد.

وی افزود: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان و حلول سال نو تعهدات ظرف پنج روز اجرایی و به حول قوه الهی منجر به کسب رضایت قطعی و ثبتی اولیای دم شد؛ همچنین طرفین نسبت به تمامی پرونده‌های مطروحه در دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف رضایت کامل دادند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی با قدردانی از تدابیر رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب دزفول و خانواده مقتول که به حرمت امام علی (ع) قاتل را بخشیدند، اظهارکرد: تلاش‌های مدیر امور اداری شورای حل اختلاف دزفول، رئیس و اعضای مجتمع شماره ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان جای قدرداینی دارد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان بر لزوم گسترش بیشتر صلح و سازش پرونده‌های مهم در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش جالب سحر دولت‌شاهی به شنیدن کلمه خیانت (فیلم)
  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • سازش پرونده قتل در دزفول
  • صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول
  • دردناک ترین شعر فارسی این دو بیت است ؛ هوشنگ ابتهاج می گوید (فیلم)
  • ببینید| نماینده تبریز : رئیسی از شنیدن 5 دقیقه حرف های من ترس داشت/ من هم جلسه را ترک کردم
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • ابعاد جالب جت خصوصی در مقایسه با ایرباس A۳۸۰ (فیلم)
  • فیلم| سقوط دردناک یک زن در دریچه فاضلاب